Reserveer nu, betaal bij aankomst
TravelocityUS$ 149
Orbitz.comUS$ 149
FindHotelUS$ 149
Beoordeeld op 18 augustus 2020

Teleurstellende kamer met een heel hard bed.
En om de 10 minuten hoorden wij een geluid alsof het een boormachine was.
Dit hele nacht door!!
Meegedeeld maar er werd niet echt op gereageerd.
Het hotel is gelegen naast een winkelcentrum wat niet echt de moeite is.
In de omgeving is er niets te beleven.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 31 januari 2020

Hele mooie en ruime kamer. Ook een mooie en ruime badkamer, met een inloopdouche. Zowel kamer als badkamer, alsook het hele hotel was kraaknet en hygiënisch. Heel vriendelijke ontvangst en verdere behandeling aan de receptie.
Jammer genoeg is de ingang naar de kamers elders dan de receptie. Om vanuit de receptie naar de kamers te gaan, en omgekeerd, dus ook naar de restaurants, moest je langs buiten gaan. Een 50 meter ongeveer. Dus in de winter heb je je jas nodig om te gaan eten 's avonds, en om 's morgens te gaan ontbijten. Wanneer het dan stortregent, en stormt, zoals bij ons het geval was, dan ben je kletsnat op die korte tijd. Want een afdak is ook niet voorzien.
Het ontbijt is te beperkt. En 3 keer moeten vragen om iets bij te vullen. Zelfs pistolets werden niet automatisch bijgevuld. Wanneer de mand of een schotel leeg was, bleef de dame gewoon staan, en vulde nooit iets uit eigen beweging bij.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 november 2019

Het was een aangenaam verblijf. We werden met open armen ontvangen door de receptioniste die de drie talen goed sprak. Een mooie, propere kamer. Het ontbijt was heel uitgebreid er werd ons jus d'orange aangeboden wat we heel vriendelijk vonden. Nog een pluspunt is dat het hotel naast een shopping gelegen is.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel proper modern hotel. Luxe kamers met heel goede bedden. Mooie badkamer met inloop douche. Lekker ontbijt. Restaurant in overvloed. Ligging naast een groot stopping Center. Goed onthaal bij de receptie.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Echt een 4**** waardig hotel, wat een luxe. Heerlijke koele kamer vanwege de airco en fijne boxspring bedden.
Je bent er echt van alle gemakken voorzien!
Het ontbijtbuffet was top met vers geperste jus d'orange, goede koffie en een vriendelijke dame die dat keurig verzorgde.

Leuk detail, het hotel staat ook in de "Die Besten Restaurants en Hotels" gids van 2019 vermeld.

Minpuntje:
Vanuit onze kamer (315) hadden we uitzicht op het dak van het winkelcentrum, dat is wel erg jammer en doet afbreuk aan het hotel. Voor één nachtje geen probleem maar als je hier voor langere tijd verblijft zou ik bij het boeken al naar een andere kamer vragen.

Kamertip: Probeer een kamer te reserveren die dicht bij de ingang is.
Datum van verblijf: juli 2019