Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Beoordeeld op 14 november 2019

Het was een aangenaam verblijf. We werden met open armen ontvangen door de receptioniste die de drie talen goed sprak. Een mooie, propere kamer. Het ontbijt was heel uitgebreid er werd ons jus d'orange aangeboden wat we heel vriendelijk vonden. Nog een pluspunt is dat het hotel naast een shopping gelegen is.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel proper modern hotel. Luxe kamers met heel goede bedden. Mooie badkamer met inloop douche. Lekker ontbijt. Restaurant in overvloed. Ligging naast een groot stopping Center. Goed onthaal bij de receptie.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Echt een 4**** waardig hotel, wat een luxe. Heerlijke koele kamer vanwege de airco en fijne boxspring bedden.
Je bent er echt van alle gemakken voorzien!
Het ontbijtbuffet was top met vers geperste jus d'orange, goede koffie en een vriendelijke dame die dat keurig verzorgde.

Leuk detail, het hotel staat ook in de "Die Besten Restaurants en Hotels" gids van 2019 vermeld.

Minpuntje:
Vanuit onze kamer (315) hadden we uitzicht op het dak van het winkelcentrum, dat is wel erg jammer en doet afbreuk aan het hotel. Voor één nachtje geen probleem maar als je hier voor langere tijd verblijft zou ik bij het boeken al naar een andere kamer vragen.

Kamertip: Probeer een kamer te reserveren die dicht bij de ingang is.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019

Vriendelijk ontvangst. Receptioniste nam de tijd om uitleg te geven , in erg goed Nederlands ! En zij was niet de enige aan de receptie/ ontbijt die Nederlands kende. Is echt een pluspunt . Goede kamer ( Komfortkamer ) goed breed bed . Goede TV. Ruime badkamer met een goede spiegelverlichting ( een probleem in heel veel hotels). Ontbijt van goede kwaliteit en voldoende uitgebreid/ gevarieerd in aanbod en. Prima Wifi .
Beetje jammer van het direct kameruitzicht met name op de dakconstructie boven het shoppingcomplex . Maar voor minder lang verblijf zal dit voor velen geen probleem zijn, kan men dit aanvaarden. Zelf kan ik hier nog terugkomen . Hotel met een goede ligging voor bezoeken in Luxemburg / wandelingen in de omgeving.
Het shoppingcenter waarin het hotel ligt is aangenaam met naast uiteraard winkels, verschillende eetgelegenheden van diverse soort, binnen het shoppingcenter of met het hotel verbonden .

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt een beetje “verborgen” in het grote Massen shoppingcenter. Aan parking is er bijgevolg geen gebrek al kan je als hotelgast niet altijd dicht bij de ingang parkeren. Het receptie personeel was bijzonder vriendelijk en sommigen waren zelfs drietalig (Frans/Duits en Nederlands).
De kamers zelf zijn ruim, modern en comfortabel . Goede bedden en een leuke badkamer met ruime inloop regendouche .
Airco aanwezig al kon je die niet echt heel koud zetten.
Jammer dat er in de op elke gang aanwezige drankautomaten tijdens ons verblijf nergens water verkrijgbaar was (sold out).
Het buffetontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd

Datum van verblijf: juni 2019