“YUM!”
Beoordeling van Cafetaria de Smuller Bakel

Cafetaria de Smuller Bakel
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Bakel
24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is dat ik zo ver weg woon, maar wat een lekkere friet. Vers, schoon, lekker!
Heerlijke stoof overigens.

Datum van bezoek: januari 2018
23 januari 2017 beoordeeld

Heerlijke ECHTE verse friet zoals maar op weinig plekken. Smaken verschillen natuurlijk maar als kritisch (niet altijd even gezond) eter, ook als het om friet gaat moet ik zeggen dat De Smuller de beste friet maakt. De friet wordt daar nog echt aangeleverd als aardappelen waarna ze hem zelf verwerken tot de lekkerste friet.
Ook veel zelf gemaakte snacks die erg goed op smaak zijn, afhalen gaat snel ook al lijkt het er soms erg druk. Wij rijden er graag voor om om hier ons frietje te halen of eten.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Cafetaria de Smuller Bakel bekeken, bekeken ook

In Cafetaria de Smuller Bakel geweest? Deel je ervaringen!