“Goed bezig...”

Restaurant Pacht 26
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Gijzegem
9 november 2020 beoordeeld

Goed bezig?

Zeker goed bezig: Geriefelijk restaurant, niet te veel volk, niet te veel lawaai.
Chef loopt ook al eens graag in de zaal maar neemt dan werkt af van de bediening. Degelijk en smaakvolle borden. Kwaliteit op het bord. Alles bijna top. Dessert te zoet, houden meer van modernere desserts, deze zijn frisser en minder zoet. Verrassende wijnen + wijnkaart. 1 minpuntje, ze zijn bijzonder zuinig met de wijn. Wij komen terug, als we mogen van de regering natuurlijk.

Datum van bezoek: oktober 2020

8 november 2020 beoordeeld

Dit weekend voor de tweede maal een tapasmenu afgehaald.
Gewoonweg fantastisch. Culinaire topper!!!
Presentatie is zeer mooi, oog voor elk detail, en zoooo lekker.
13 verschillende gerechtjes!!!
Dit restaurant verdiend meer waardering door Gault -Millault en Michelin!!!
Proficiat Stephaan en Els!!!

Datum van bezoek: november 2020
26 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn vriend zijn verjaardag bezochten we Pacht 26. We werden formeel maar vriendelijk ontvangen. Door het mooie weer konden we buiten aperitieven. Ik ben alvast fan van de bierformule en ook de bobformule viel in de smaak. De gerechten zijn stuk voor stuk pareltjes en je krijgt de nodige professionele uitleg bij elk gerecht. Doe zo verder.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 maart 2020 beoordeeld

Hartelijk ontvangst. Tof en aangenaam kader. We waren met 8 personen, waardoor ze ons wat apart geplaatst hadden vooraan. Vlotte en vriendelijke bediening. Heel tof ! Elk gerecht was een schilderij en super van smaak. Tof ook het arrangement met aangepaste wijnen of bieren. Een aanrader. Iedereen komt zeker terug. Proficiat.

Datum van bezoek: februari 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Op aanraden van vrienden hier gaan eten. Vriendelijk onthaal, ruime plaatsen, gezellig en sfeervol ingericht. Het vijf gangen menu met aangepaste wijnen is een absoluut culinair hoogstandje. Verzorgd, en mooi samengaande smaken, zowel bij het eten als de wijn. De pauzes tussen de diverse gangen waren ook net lang genoeg. Hier komen we zeker terug.
Het enige, niet belangrijke minpuntje: De kleding van het personeel. De broeken en de polo's zagen eruit als gemaakt door een slechte kleermaker, met het goedkoopste stofje dat hij nog had liggen.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant Pacht 26 bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

Dendermonde, Oost-Vlaanderen
Wichelen, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Pacht 26 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.