“Lekkere köfte en doner, vriendelijke bediening”
Beoordeling van Mehtap

Mehtap
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 5 van 32 Restaurants in Deurne
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag bij toeval bij Mehtap ontdekt toen we een hapje wilden eten na de sportwedstrijd van onze zoon. Wat een meevaller was dat zeg. Superlekker gegeten en de bediening was uitstekend. Heerlijk verse broodjes, warm gegrild, met zowat de beste köfte die ik ooit gegeten heb. De döner in het broodje van mijn vrouw was even heerlijk. Mooi geserveerd met en met lekker sausjes. De kelner was erg vriendelijk en alert. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2017

16 mei 2017 beoordeeld

Hier kan je zeer lekker eten voor een redelijk bescheiden prijs. de durum is zeker aan te bevelen. Bediening is ook steeds vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2017
10 mei 2017 beoordeeld

Een eenvoudige zaak, met een bijzonder innemende eigenaar, geen al te grote kaart, snelle bediening, heerlijke sausjes, erg vers en erg goedkoop.

Datum van bezoek: mei 2017
11 april 2017 beoordeeld

Hier hebben ze echt super lekkere pitta ! Heel veel keuze en voor ieders smaak is er wel iets te vinden. Het restaurant is proper en netjes en de bediening is super vriendelijk !

Datum van bezoek: december 2016
31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer geschikte als snelle ( fast food) hap. De schotels zijn heel verzorgd maar hebben ook lekkere pizza en mixed grills.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Mehtap bekeken, bekeken ook

Deurne, Antwerpen

In Mehtap geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.