“Gewoonweg lekker”

Trinacria
Geclassificeerd als nr. 4 van 30 Restaurants in Deurne
Keukens: Italiaans
8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, prijs kwaliteit is perfect. Gewoon te zien aan het aantal mensen die blijven terug komen. Zeker aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader heel lekkere pasta vongole en afgesloten met een homemade tiramisu , serieuze portie trouwens, top

Datum van bezoek: juli 2018
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al 19 jaar. Altijd heerlijk eten. Nemen bijna altijd een gerecht van de dag. Bediening uit de kunst, beleefd en snel. Het eten komt altijd dampend op tafel. Heerlijke huiswijn. Gezellige tent, bij goed weer kan je ook buiten eten.
Bravo !!!
Wil en Wim
( acht jaar in Italië ( Rome ) gewoond waar twee van onze kinderen zijn geboren)

Datum van bezoek: juni 2018
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al bijna 20 jaar, soms wekelijks, soms halfjaarlijks. Nooit teleurgesteld de zaak verlaten. Siciliaans op zijn best.

Datum van bezoek: mei 2018
10 december 2017 beoordeeld

De pasta is zeer lekker
Het vlees was mals
Lekkere saus
Prijs / kwaliteit is 10/10
Lekkere huiswijn
Na het eten krijg je een limoncello als je wil

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Trinacria bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Trinacria geweest? Deel je ervaringen!