“Gezellig restaurant”
Beoordeling van Ter Rivierenhof

Ter Rivierenhof
Geclassificeerd als nr. 2 van 30 Restaurants in Deurne
29 augustus 2019 beoordeeld

Na het optreden zijn we hier gaan eten. Het restaurant binnen ziet er vrij statig uit. Het personeel was vriendelijk en het bestelde eten was prima

12 augustus 2019 beoordeeld

Vriendelijk personeel, en snelle en correcte bediening. Het eten was ongelooflijk lekker: de oesters, Pata Negra, kipfilet, Scampi's, garnaalcoctail, enz : alles superlekker; en een dikke pluim aan de keuken !!! Mijn zoon verjaarde en deze kreeg als verrassing een crème glace met een vuurwerkje erop gepresenteerd. Zeer attent ! Het is een gezellige en mooie brasserie, en zeer gunstig gelegen, vlak aan het Rivierenhof. wij zijn allemaal heel tevreden huiswaarts gegaan met de belofte dat wij zeker nog terugkomen.

7 augustus 2019 beoordeeld

Heel lekker ontbeten. Voldoende en geserveerd door vriendelijk en bekwaam personeel. Zeker een aanrader in deze mooie rustige omgeving.

20 maart 2019 beoordeeld

Wij bezoeken Ter Rivierenhof regelmatig, zeg maar wekelijks. Zeker na een drukke werkdag is het zalig om even op adem te komen en gewoon voetjes onder de tafel te schuiven en vriendelijk en met de glimlach bediend te worden. Kelly en haar team zorgen daar als de beste voor. Wij voelen ons er altijd heel welkom en de sfeer zit altijd meteen goed.
Mijn favoriete voorgerecht is de tataki van tonijn. Mijn favoriete hoofdgerecht is dan weer de filet pure of zesrib. Ik heb m'n vlees graag bleu chaud en dat is nog nooit tegengevallen. Hier weten ze wat een goede cuisson is, gelijk de groten zeggen.
Vaak probeer ik af te wisselen met de suggesties, want die steaks zou ik altijd wel kunnen eten ;-)
De suggesties zijn ook altijd verrassend, met een klassieke knipoog maar toch net dat beetje anders en erg smaakvol.
De voorgerechtsuggestie die ik deze week nam was de garnaalcocktail van de chef. Dat was echt genieten. De ruime portie garnalen zwemmen niet in de cocktailsaus en je krijgt voor wie toch veel saus wil een extra potje on side. Heerlijk fris en alweer, verrassend. Leuk die mini croutons erbij.
Ik ben geen dessertenliefhebber. Maar vaak zien ze er zo lekker uit dat ik spijt heb dat m'n buik al vol zit. Met honger ga je hier zeker niet van tafel.
Wel kan ik bijna nooit weerstaan aan de Irish coffee als afsluiter. Hier maken ze hem nog zoals het hoort. Zaaaaaaaaaaalig.

Datum van bezoek: maart 2019
22 februari 2019 beoordeeld

Personeel is altijd super vriendelijk en ze willen iedere klant in de watten leggen.
Het eten is lekker en mooi gepresenteerd!
De menu van de chef is zeker ook een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019
KellyO2138, Eigenaar van Ter Rivierenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2019

Bedankt voor de mooie feedback!

Reizigers die Ter Rivierenhof bekeken, bekeken ook

In Ter Rivierenhof geweest? Deel je ervaringen!