Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch eten op een leuk terras!

Heerlijk gegeten hier! Leuk terras om te zitten en de ontvangst is vriendelijk. Als voorgerecht ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
MvL3388
Oss, Nederland
via mobiele applicatie
Absolute aanrader voor de whiskyliefhebber.

Beoordeeld op 14 augustus 2021
Arno_vD
Netherlands
via mobiele applicatie
Lees alle 12 beoordelingen

Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

Voorafgaand aan de whiskyrondleiding hebben we eerst een hele fijne lunch genuttigd. Hierbij viel de voorliefde voor werken met lokale produkten meteen op. Na de lunch maakten we kennis met onze gids voor de rondleiding. Omdat wij vieren de enigen waren voor dat tijdslot werd het een soort privé rondleiding. Na de kennismaking waarbij ook gevraagd werd naar onze reeds eerder opgedane whiskykennis, zodat hij zijn verhaal daarop kon aanpassen, volgde eerst wat over de ontstaansgeschiedenis, alvorens we naar het ambachtelijke productieproces togen. Daar ontmoetten we ook de master distiller, die de houtgestookte ketel aan het bijvullen was. Vervolgens een bezoek aan het pakhuis en dan de tasting. Whisky is duidelijk nog jong, maar heeft al veel smaak en een fijne finish. Wij hebben hier op heel prettige wijze kennisgemaakt met dit fijne lokale product.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

Wat een leuke plek is dit. Je wordt super gastvrij ontvangen. Het avondeten en ontbijt waren geweldig. Het slapen was prima (kamer wat klein, maar dat mocht de pret niet drukken). De rondleiding en het verhaal achter Bus Whisky is echt geweldig om te horen. Ze gebruiken en hergebruiken zoveel mogelijk. Zeker een aanrader om een tour met overnachting te doen. En de whisky…. Prima! Ook in de verschillende cocktails die ze hebben.

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 19 juni 2021 via mobiele applicatie

Wat hebben jullie het geweldig voor elkaar! We hadden de whisky rondleiding, diner, overnachting en ontbijt. Super leuk en interessant om te horen en zien hoe jullie het bedrijf hebben opgebouwd, uitgebreid en nog steeds nadenken over leuke dingen. Echt aan alles is gedacht. Jullie zijn trots op je bedrijf, dat stralen jullie uit. Heel terecht! Wij komen graag nog eens terug.

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 4 december 2020 via mobiele applicatie

Onthou de naam “BUS Whisky” alleen de naam klinkt al goed. Leuk, deze voordeeldeal met ontvangst om 15.00 uur daarna een rondleiding met John door de stokerij. Goede uitleg en mooi om te zien hoe iets wat kleinschalig begonnen is toch verder wordt uitgebouwd.
Whisky maken is een lange adem hebben, want pas na 3 jaar en 1 dag is het pas whisky.
Whisky (sherryvat) geproefd , heel zacht en lekker.
Daarna het 4 gangen diner met 2 surprise gangen. Heerlijk gegeten en een hele lekkere buswhisky (bourbonvat) gedronken, deze was een stuk scherper dan die we eerst geproefd hadden.
Heerlijk geslapen in de eenvoudige maar goede kamers met prima sanitair.
Ontbijt was ook een feestje met veel lokale producten.
Al met al een hele leuke tijd gehad, mensen ontmoet die heel enthousiast werken aan een goed product.

Echt een aanrader

Datum van activiteit: december 2020
Beoordeeld op 17 november 2020 via mobiele applicatie

Lockdowndeal weekend geboekt bij BUS. Geen beeld dus we zien wel wat ons te wachten staat. In the middle of niks in Brabant vinden we BUS. Dit is samen met de Heische Hoeve één geheel. Allerhartelijkste ontvangst, uitleg en de sleutel voor de kamer. Omgeving is rustig en mooi. Er is een klein winkeltje met veel eigen maak of lokaal gemaakte producten. Er wordt netjes met mondneusmaskers gewerkt. De rondleiding door de distilleerderij is interessant, leuk ook doordat het zo klein is de medewerkers alles zelf doen. 1 van de stooksters doet dus de tour, op een erg enthousiaste wijze. We mogen alles zien en proeven. Wat later het diner dat bij de deal hoort. Gezellige ruimte met vriendelijk personeel en een erg lekker 4 gangen diner. In een aantal gerechten zit eigen whisky verwerkt. Covid regels worden goed gehanteerd. De kamer is klein maar charmant en prima voor een nachtje. Met water, wat koekjes/chocola en verse peren op de tafel. Volgende ochtend ontbijt. Alles op tafel geserveerd ivm covid regels. Maar ruim voldoende aan broodjes, yoghurt met muesli, zoet en hartig beleg, gekookt ei, melk, jus, koffie/thee etc. Er blijken daarnaast diverse activiteiten georganiseerd te worden zoals een whisky workshop maar ook mosterd en azijn maken, pekelen en konfijten, wildplukken, chocola, worst maken, ... Verder kan je er terecht voor diverse bedrijfsuitjes en vergaderingen, al dan niet met eten en/of onderdak. Zeer compleet bedrijf en erg gastvrij. Wij zouden zeker weer gaan!!

Datum van activiteit: november 2020