“Heerlijk gegeten”

do 23/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Spijk
Keukens: Frans
Beschrijving: Villa Copera, gebouwd in 1861 als kantoor van steenfabriek Daams, is een prachtige en unieke locatie gelegen aan de Rijn in de Liemers. Het karakter van het pand, het uitzicht op de rivier en de imposante tuin verrassen telkens weer.Mooie pittoreske dorpjes, de vanuit Duitsland binnenstromende Rijn, het natuurgebied De Byland met prachtige fietspaden en waterplassen bieden een oase van rust en een ultiem buitengevoel. Midden in dit gebied, direct uitkijkend op de rivier, staat ons team voor u klaar. Gebruik makend van de kwaliteit en duurzame werkwijze van leveranciers uit eigen streek, bieden wij u heerlijke smaken, mooie gerechten en voor een ieder wat wils! Het complete team heeft zo zijn eigen streken! Passie, kwaliteit, aandacht, plezier en natuurlijk vakmanschap zit diepgeworteld in de denkwijze van Villa Copera. Een lekkere snack, borrelen op de veranda of op het terras, een snelle lunch, een mooie avond met heerlijke gerechten: Villa Copera biedt het.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de receptie van ons hotel hier ‘s avonds gaan eten . Mooie locatie aan de Rijn, tafels ruim opgesteld en vriendelijk personeel. Op aanraden van ons hotel gekozen voor de proeverij
op de kaart. Netjes uitgeserveerd en keurig begeleid van een stukje uitleg. Heerlijk gegeten en genoten van een goed glas wijn / bier.

Datum van bezoek: augustus 2021

11 juli 2021 beoordeeld

Misschien ben ik bevooroordeeld.. omdat ik zelf in Lobith-Tolkamer woon en het personeel en de eigenaar ken, maar wat is deze zaak een aanwinst voor het dorp! Fantastisch zitten, goede bediening, kennis van zaken ( horeca ) alles is schoon en netjes!! Staat er iets niet op de kaart, maar heb je er toch zin in.. vraag er gewoon naar!! Ook op wens van de klant wordt we van alles samengesteld.
Alles is vers en met liefde gemaakt! Dikke pluim voor Jeroen en medewerkers.. ik kom een graag.. en zal dat blijven doen!! Respect, voor de wijze waarop deze top zaal gerund wordt!

Datum van bezoek: juli 2021
12 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek in een serre, vriendelijk personeel. Snelle bediening. Eten was uitmuntend, proeverijen en a la carte gegeten. Mooi opgemaakte borden.
Aanrader!!!!

Datum van bezoek: mei 2021
23 mei 2021 beoordeeld

Ik heb daar een proeverij genomen met allerlei hapjes van de gehele kaart...eerst een proeverij van kleine voorafjes,.. daarna kleine hapjes van het hoofdmenu en heerlijke mooi opgezette kleine hapjes van het nagerecht...we zijn niks te kort gekomen het was heerlijk en voor herhaling vatbaar... ondanks dat het wat winderig weer was waren de terrassen goed verwarmd...heb niet te lang op mijn eten hoeven wachten.. zo'n 10 min tussen de gerechten en hebben bijna twee uur gezellig gezeten met een drankje en een zakje broodjes van de plaatselijke molen in oud Zevenaar...kom snel weer terug

Datum van bezoek: mei 2021
1 maart 2021 beoordeeld

Een ideale manier om thuis toch lekker uit te gaan eten. De instructies voor de beperkte handelingen om het op eten af te ronden voor het eten zijn duidelijk.
De gerechten zijn allemaal lekker en we hebben dan ook heerlijk gedineerd met z,n 2tjes.
Doordat het restaurant niet geopend is op de maandag en ik juist op de maandag de proeverij nodig had is hier een prima oplossing voor gevonden. Zondag afgeleverd en alles in de koeling. Vandaag heerlijk gegeten dus. Bedankt voor het overleg!

Datum van bezoek: maart 2021

Reizigers die Villa Copera bekeken, bekeken ook

Zevenaar, Gelderland

In Villa Copera geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.