moestivanopafiets
Leuven, België

Nog steeds één en al rust

Beoordeling van Koru Hotel
5,0 van 5 bollen8 dec 2019 beoordeeld
Na twee jaar nog eens hier geraakt voor een overnachting. Na een zware kleiwandeling van 18 km, was Koru het ideale rustpunt. We werden hartelijk verwelkomd. Ik had een prachtige kamer, perfect ingericht met niet alleen een zalig bed, maar ook een fijn zitgedeelte en een prima badkamer met een zeer ruime inloopdouche . Er was een nespresso-apparaat, een waterkoker, thee en koffie,... Zalig. Je kon ook naar de sauna (wat wij niet deden) en wij aten er 's avonds ter plekke . Hiervoor moet je nu wel vooraf boeken. ' s Morgens genoten we nog van een zeer uitgebreid ontbijt. Hier komen we beslist nog terug.
Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bernie105, Propriétaire van Koru Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 11 dec 2019
Hartelijk dank voor uw fijne complimenten, ben blij dat u weer heeft genoten van uw verblijf. Mvg, Bernadette
6.4 km van Koru Hotel
  • Tripadvisor
15.8 km van Koru Hotel
Meer hotels in Autre Eglise bekijken
Beoordeeld op 13 november 2019

Supermooie ruime gezellige kamers. De tuin is ongelooflijk mooi ( alleen daarom al een bezoek waard -pairadaiza in het klein). Alles klopt zowel binnen als buiten. De perfectie kan je hier zoeken en vinden. Origineel en smaakvol saunacompex (2u sauna inbegrepen in de hotelprijs) Zeer persoonlijk ontvangst van de eigenaars. Toch 1 van de mooiste en charmantste hotels die we gezien hebben. Hier komen we graag nog eens terug, al was het alleen maar om de tuin eens in de lente of zomer te zien ! Zeker vier sterren waard. Ideaal voor natuurliefhebbers en rustzoekers !

Datum van verblijf: november 2019
Bernie105, Propriétaire van Koru Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Hartelijk dank voor uw fijne complimenten. Ik ben blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Mvg, Bernadette & Stephane

Beoordeeld op 5 september 2018

we verbleven er een nacht in de tuinsuite Nelumbo : een prachtige kamer met alle comfort en zeer ruim
de tuin is gewoon top : uniek schoon aangelegd tussen de oude bomen
ook het eten is zeer goed en het ontbijt zeer verzorgd
de sauna is ook zeer goed alleen spijtig dat ze badkledij verplichten
een super aanrader en de prijs valt echt mee voor zo'n niveau
de streek is ideaal om te wandelen of te fietsen

Datum van verblijf: augustus 2018
Bernie105, Propriétaire van Koru Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Hartelijk dank voor uw fijne complimenten, Mvg, Bernadette

Beoordeeld op 2 september 2018

Ook dit jaar weer het mooiste charme hotel van Wallonië bezocht.
KORU blijft een heerlijke plek om te vertoeven.
De bijzonder mooi ingerichte kamers en de ontzettend fraaie tuin geven je het echte vakantiegevoel.
En dan het restaurant nog die de mooiste gerechten serveert
Het toetje, de gastvrijheid, de vriendelijkheid en de glimlach wordt geserveerd door de eigenaresse Bernadette.
Dit is hotel een aanrader voor stellen zonder kinderen, hier vind je de rust en de natuur.

Kamertip: Alle kamers anders en zijn erg mooi
Datum van verblijf: september 2018

Hartelijk dank voor uw fijne complimenten. Mvg, Bernadette

Beoordeeld op 18 juli 2018

Prachtig hotel, ongelooflijk mooi domein, grote ruime en kraaknette kamer, restaurant is top! Super vriendelijke ontvangst gehad, dit is een parel in het groen! Mooie wellness en zeer netjes, een parel in het groen!

Kamertip: Alle kamers zijn uniek
Datum van verblijf: juli 2018
Bernie105, Propriétaire van Koru Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw fijne complimenten, Mvg, Bernadette

Beoordeeld op 7 mei 2018

Zeer vriendelijk personeel ; spontane upgrade kamer gekregen gezien beschikbaarheid ; fietsen stonden klaar zoals op voorhand afgesproken ; kregen onmiddellijk fiets van eigenares met zadeltassen toen we achter zadeltas informeerden ; zeer gedienstig.. kregen ook alle info over de fietsroutes en plannetjes mee..
Omgeving zeer verzorgd (zeer mooie tuin .. oase van rust)
Hotelkamers tiptop, zeer ruim en proper ; sanitair elders ook zeer proper en verzorgd.
Wellness is eveneens zeer verzorgd, naar kleine kant maar voor hotel met zeven kamers zeker voldoende ; geen zwembad.
Restaurant : heel lekker !! ook hier weer zeer vriendelijke en vlotte bediening.
We gaan zeker terug !

Datum van verblijf: mei 2018
Bernie105, Propriétaire van Koru Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

Hartelijk dank voor uw fijne complimenten, ik geef het zeker door aan het team. Tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Bernadette