Priceline
eDreams
StayForLong
Agoda.com
Beoordeeld op 18 juli 2018

Prachtig hotel, ongelooflijk mooi domein, grote ruime en kraaknette kamer, restaurant is top! Super vriendelijke ontvangst gehad, dit is een parel in het groen! Mooie wellness en zeer netjes, een parel in het groen!

Kamertip: Alle kamers zijn uniek
Datum van verblijf: juli 2018
Bernie105, Propriétaire van Koru Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw fijne complimenten, Mvg, Bernadette

Beoordeeld op 7 mei 2018

Zeer vriendelijk personeel ; spontane upgrade kamer gekregen gezien beschikbaarheid ; fietsen stonden klaar zoals op voorhand afgesproken ; kregen onmiddellijk fiets van eigenares met zadeltassen toen we achter zadeltas informeerden ; zeer gedienstig.. kregen ook alle info over de fietsroutes en plannetjes mee..
Omgeving zeer verzorgd (zeer mooie tuin .. oase van rust)
Hotelkamers tiptop, zeer ruim en proper ; sanitair elders ook zeer proper en verzorgd.
Wellness is eveneens zeer verzorgd, naar kleine kant maar voor hotel met zeven kamers zeker voldoende ; geen zwembad.
Restaurant : heel lekker !! ook hier weer zeer vriendelijke en vlotte bediening.
We gaan zeker terug !

Datum van verblijf: mei 2018
Bernie105, Propriétaire van Koru Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

Hartelijk dank voor uw fijne complimenten, ik geef het zeker door aan het team. Tot de volgende keer, Met vriendelijke groeten, Bernadette

Beoordeeld op 2 november 2017

Een prachtige locatie vlakbij de ravel van Hoegaarden naar Namur. Een mooi park met veel banken en waterpartijen. Een zeer warm onthaal, een heel ruime kamer en badkamer met alles erop en eraan. Chique! Wie houdt van welness krijgt dit er ook nog bij. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: november 2017
Bernie105, Propriétaire van Koru Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Hartelijk dank voor uw complimenten. Ik ben blij dat u genoten heeft van uw verblijf; Mvg, Bernadette

Beoordeeld op 9 augustus 2017

Eigenlijk moet over dit hotel niets vertellen.

Deze parel in België moet je voor je zelf houden.

WAAROM???

Het is hier zo ongelovelijk mooi.
De rust die je hier ervaart is onbeschrijvelijk.
De enorm grote schone kamers zijn zo mooi afgewerkt en met de mooiste materialen, en ook van alle gemakken voorzien.
Er staan 3 sterren voor dit hotel, maar het zijn er 4+.
Op dit enorme landgoed is een bijzonder mooi park aangelegd.
Ogen kom je te kort om al het moois in je op te nemen.

De ontvangst door eigenaresse Bernadette is hartverwarmend.
Alles wordt, bij aankomst, op een gemoedelijke wijze uitgebreid uitgelegd.
Het ontbijt is heel erg goed met alles wat je kan wensen.
Dus ga hier naar toe als je van rust en totale luxe wilt genieten.

En vergeet niet hier te dineren -Top restaurant.

Onze ervaring bij deze 23 jarige top-kok overtrof absoluut onze stoutste verwachtingen.
Thomas werkt bij KORU met de allermooiste verse, seizoengebonden producten.
Deze producten, de perfecte garing, de gebruikte technieken en de opmaak waren de ingrediënten voor twee geweldige avonden.

De perfecte gastheer Stephane en gastvrouw Valarie maken het verder helemaal af.
De vriendelijkheid en een juiste wijze van uitserveren geven de gast een waar tervredenheidsgevoel over de avond.

Onze complimenten.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Positief:
Zeer mooie uitgebreide aangelegde tuin met waterpartijen.
Super rustige omgeving
Rust rust rust
Aangename vriendelijke gastheer
Gezellige ontvangst
Uitstekend restaurant: 3 Michelin couverts voor mij.
Goede timing qua gerechten opvolging

Tips:
Zout en pepermolen op tafel
Boter bij de olijfolie
Wijn per glas aanbieden of halve flesjes, wijzelf drinken bv geen hele fles met 2
Lunch of dagschotel: 1 gerecht aanbieden aan 17 of 19€ bv

Kortom: mooie lokatie om tot rust te komen en zeer zeer lekker te eten, een pluim voor de chefkok!

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen