eDreams
Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Positief:
Zeer mooie uitgebreide aangelegde tuin met waterpartijen.
Super rustige omgeving
Rust rust rust
Aangename vriendelijke gastheer
Gezellige ontvangst
Uitstekend restaurant: 3 Michelin couverts voor mij.
Goede timing qua gerechten opvolging

Tips:
Zout en pepermolen op tafel
Boter bij de olijfolie
Wijn per glas aanbieden of halve flesjes, wijzelf drinken bv geen hele fles met 2
Lunch of dagschotel: 1 gerecht aanbieden aan 17 of 19€ bv

Kortom: mooie lokatie om tot rust te komen en zeer zeer lekker te eten, een pluim voor de chefkok!

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 juni 2017

Kwaliteit, supergastvrij, oog voor elk detail, ingericht door mensen met bijzonder goede smaak...
Dit hotel ademt gewoon stijl uit en laat je tegelijkertijd genieten van een wondermooie thema-tuin...
De wellness is een aanrader evenals de aangeboden verzorging (wow aan Sarah, een gelaatsverzorging door haar is een aanrader .....gewoon 'af'.... dit is wat ik noem professioneel werken !!
Ontbijt: tot in de puntjes verzorgd!
Wij komen zeker terug, hebben ondertussen zelfs reeds geboekt voor een volgende bezoek dit jaar, dit zegt toch genoeg over dit hotel ?

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 12 januari 2017 via mobiele applicatie

Perfect hotel om te relaxen en er even tussenuit te gaan. Het ganse hotel is verzorgd tot in de puntjes. Zeer vriendelijke staff. Goed eten in het restaurant. Zeer mooie kamers met super comfortabele bedden.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 25 juli 2016

Hotel Koru is een zeer mooi design hotel dat gemaakt is met de beste materialen en een fantastische tuin heeft om in tot rust te komen. In de prijs zit ook een welness arrangement; stoombad, sauna en aromadouche in begrepen. Het ontbijt is afzonderlijk te betalen en is prijs kwaliteit zeer goed. We zouden ook aanraden het avondmaal te nemen, zeer goede kok die echte lekkere schilderijtjes op het bord tovert.
Het is de ideale uitvalbasis om Namen te bezoeken of stukken van Waals Brabant.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 2 juli 2016

Een prachtig hotel omgeven door een prachtig aangelegde tuin waar je kunt wandelen, ontspannen en genieten van al het moois. Zeer mooie, ruime kamer, netjes, schoon en een heerlijk bed!
Heerlijk gegeten en de volgende ochtend gebruik gemaakt van de sauna. Heerlijk voor een nachtje weg om aan alle stress te ontsnappen.

Datum van verblijf: juni 2016