Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 164
PricelineUS$ 164
StayForLong
Agoda.com
Beoordeeld op 12 januari 2017 via mobiele applicatie

Perfect hotel om te relaxen en er even tussenuit te gaan. Het ganse hotel is verzorgd tot in de puntjes. Zeer vriendelijke staff. Goed eten in het restaurant. Zeer mooie kamers met super comfortabele bedden.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 25 juli 2016

Hotel Koru is een zeer mooi design hotel dat gemaakt is met de beste materialen en een fantastische tuin heeft om in tot rust te komen. In de prijs zit ook een welness arrangement; stoombad, sauna en aromadouche in begrepen. Het ontbijt is afzonderlijk te betalen en is prijs kwaliteit zeer goed. We zouden ook aanraden het avondmaal te nemen, zeer goede kok die echte lekkere schilderijtjes op het bord tovert.
Het is de ideale uitvalbasis om Namen te bezoeken of stukken van Waals Brabant.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 2 juli 2016

Een prachtig hotel omgeven door een prachtig aangelegde tuin waar je kunt wandelen, ontspannen en genieten van al het moois. Zeer mooie, ruime kamer, netjes, schoon en een heerlijk bed!
Heerlijk gegeten en de volgende ochtend gebruik gemaakt van de sauna. Heerlijk voor een nachtje weg om aan alle stress te ontsnappen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 28 februari 2016

Heel verzorgd hotel, super zelfs, met prachtig etuin en een bij uitstek verzorgd en verfijnd restaurant. Kom tot rust en geniet. De tuin bestaat uit een chinees gedeelte, een rozentuin een droge rivier (uit Australië?), ... De tafel i sverfijnd, de gerechten uitgelezen, de bediening correct en vriendelijk de chef kok breng t ene persoonlijke keuken waar hij tercht fier mag op zijn. Top adres.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 14 januari 2016

Zeer mooie ruime kamer, zalig lekker bed, prachtige tuin.
Even er tussen uit, alles bij de hand, eenvoudige maar rustige kleine wellness.
Het restaurant was, "waar voor zijn geld", niet absolute top, maar toch zeker betere klasse.

Kamertip: Wij hadden de suite, die voor die prijs helemaal voldeed aan onze verwachtingen.
Datum van verblijf: januari 2016