“Even terug in Puglia”
Beoordeling van Trattoria Via Malta

Trattoria Via Malta
Geclassificeerd als nr. 6 van 9 Restaurants in Ham
Beschrijving: In Trattoria Via Malta draait alles om familie én de liefde en passie voor de Italiaanse keuken. Zaakvoerder Loredana maakt haar droom waar en vind het belangrijk een plek te creëeren waar het gezellig is, waar je je thuis voelt en waar je in een huiselijke sfeer kan genieten van zowel enkel een drankje als van de zogenaamde 'cucina povera' van de geboortestreek van haar nonno Cosimo Andronico.
24 september 2017 beoordeeld

We houden van lekker eten, en we houden vooral van lekker Italiaans eten...
En al zijn er volop 'Italiaanse' restaurants in België, het kost soms toch wat moeite om het kaf van het koren te scheiden. Heerlijk dus, dat we op een paar kilometer van de deur één van de betere Italianen ontdekten.
De koks zijn afkomstig uit Puglia, en halen daar ook nog steeds een deel van hun ingrediënten vandaan.

Schrijf een beoordeling

17 september 2017 beoordeeld

Het draait er om de gezelligheid en lekker tafel. Zowel de pasta's als de pizza's zijn een aanrader. Ook zijn er telkens meerdere suggesties.

28 april 2017 beoordeeld

cucina povera met heerlijke ingrediënten en mooie smaken.
Je wordt vriendelijk onthaald wat meteen de sfeer goed in zet.
We zijn hier alle verschillende keren komen eten en telkens was het een succes.
En voor de kleine eters geven ze de eventuele overschot mee.

Zéker een aanrader!

4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is gewoon een aanrader. Mijn lievelingspasta is "al arrabiata". Niet op de kaart? Geen probleem. In de keuken toverden ze voor mij de beste pasta al arrabiata ooit!
De bediening is supervriendelijk. Het enige dat beter kon, is de huiswijn. Maar die is dan ook niet duur en de gratis limoncello maakt het ruimschoots goed.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak, heel licht intrieur. Zeer vriendelijk en oplettend personeel.
Wij namen voor en hoofdgerecht. Beiden waren echt op smaak! Top! Ook krijg zelf gebakken brood bij je gerechten, zeer leuke en lekkere meerwaarden. Het is een kleine menukaart, maar ook heerlijke suggesties te verkijgen. Prijs kwaliteit was zeker inorde. Wij komen terug!

Reizigers die Trattoria Via Malta bekeken, bekeken ook

Ham, Limburg Province

Beringen, Limburg Province

In Trattoria Via Malta geweest? Deel je ervaringen!