“prachtige locatie”

Restaurant De Zwaan
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Wannegem-Lede
Keukens: Belgisch
6 augustus 2018 beoordeeld

chique omgeving, prachtige tuin, verzorgde tafeldecoratie, prachtige maar vooral lekkere gerechten, wel een beetje lang moeten wachten

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na verschillende maanden van afwezigheid zijn we terug naar de Zwaan gaan eten, want het is een aangename plaats , zeker nu het zo warm is.
Hun tuin was zeer aangenaam en er waren veel gasten , ongeveer 60 klanten.

Vlotte ontvangst, onmiddellijk een drankje en een hapje, gevolgd door opname van hetgeen we wouden eten.
Terug een hapje en niet zolang erna het voorgerecht.
Toen was iedereen aangekomen en hebben we zeker een uur moeten wachten op de steak en langoustines.
Niet alleen wij hebben lang op ons eten moeten wachten.
Er waren verschillende tafels die nog niks gekregen hadden , wel werd er voldoende aperitief en drank bezorgd.
Als je lang moet wachten drink je veel meer.

De hapjes en het voorgerecht waren zeer lekker.
De steak was minder, te veel gezooien.
De langoustines waren iets te lang gekookt, de rest van de schotel was wel lekker.
Ook de frietjes waren lekker.

De bediening - bazen deden hun best maar 2 personen in de keuken voor zoveel mensen, dat is volgens mij toch wat weinig.

Wij gaan toch een lange tijd wachten vooraleer terug te keren.

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurant (en binnentuin). Men stelt voor in de binnentuin te aperitieven (bij mooi weer) en daarna binnen te eten. Zeer vriendelijk personeel, wachttijd tussen de schotels perfect, prijs kwaliteit absoluut correct!!! Eén tipje: hang aan de deur naar de toiletten een bordje en ook verder verschil tussen mannen- en vrouwentoiletten! Voor de rest picobello!!!!!

29 april 2018 beoordeeld

Gelegen in de schaduw van de kerk in een prachtig authentiek pand.
Sfeervol en romantisch restaurant, alles wordt hier in het werk gesteld om de gast een fijn en warm gevoel te geven.Bijzonder vriendelijke en toegewijde bediening.
De keuken was bijzonder lekker.Tof is ook dat op de wijnkaart zelfs enkele wijntjes uit het Westvlaamse Heuvelland stonden.Nieuw topadresje voor ons!

25 april 2018 beoordeeld

hier eens gaan eten met familie, was super lekker, verfijnd, mooi afgewerkt. ook vriendelijke bediening.

Reizigers die Restaurant De Zwaan bekeken, bekeken ook

Zingem, Oost-Vlaanderen
Nokere, Oost-Vlaanderen

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Kruishoutem, Oost-Vlaanderen

In Restaurant De Zwaan geweest? Deel je ervaringen!