“Goed eten met vliegenplaag”
Beoordeling van AC Restaurant Stroe Garderen - GESLOTEN

AC Restaurant Stroe Garderen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten, redelijke porties, redelijk geprijsd maar veel last van vliegen. Te gek voor woorden dat je als klant van restaurant voor gebruik van wc.

10 juli 2017 beoordeeld

Het AC restaurant wordt momenteel verbouwd, het wordt een Laplace restaurant. Werklui zijn overal bezig, de deuren staan open. Dit heeft tot gevolg dat het binnen wemelt van de vliegen. Bah. Ik heb de whopper die ik binnen bij Burger King heb gekocht, uiteindelijk toch maar buiten opgegeten. Tip: wacht tot de verbouwing voorbij is, wellicht dat de vliegen dan ook zijn verdwenen.

25 april 2017 beoordeeld

Alleen als je haast hebt en echt iets wil gebruiken moet je hier stoppen. Interieur toont een beetje als vergane glorie. Vernieuwing is dringend aan de orde. Alberts Corner formule dus veel voor weinig geld

12 maart 2017 beoordeeld

Op weg naar huis hier even gelunched.
Mooi rustpunt langs de A1 met goede plekken.
Tafels zouden regelmatiger schoon gemaakt moeten worden...
Menu: biefstuk met frites, wat sla en een mooi dessert.
Op zich prima maar die sla was wel erg slap.
Vriendelijk personeel

27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een behoorlijke afstand gereden te hebben hier even wat eten en bijkomen van de rit.
Ik bestelde een patatje stoofvlees met wat te drinken erbij.
Het eten was snel klaar en de bediening was erg vriendelijk.
Ook was alles schoon en nog in kerstsfeer .
Ook de prijs was prima om te doen.
Lekker en vlot gegeten.

Reizigers die AC Restaurant Stroe Garderen bekeken, bekeken ook