Vandaag geopend: 08:30 - 21:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Ochtendwandeling

Top team, leuke paarden, lekker eten. Paarden worden ook goed verzorgd! Rit van en naar hotel ... meer lezen

Beoordeeld op 1 juli 2021

kimtjeee
via mobiele applicatie
Lees alle 736 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Kreta
vanaf 83,48 US$
vanaf 89,44 US$
vanaf 47,70 US$
vanaf 78,71 US$
Beoordeeld op 1 juli 2021 via mobiele applicatie

Top team, leuke paarden, lekker eten.
Paarden worden ook goed verzorgd!
Rit van en naar hotel wordt ook geregeld.
De moeite!

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 28 september 2020 via mobiele applicatie

Een super ervaring. Zeer lieve mensen en zeker prijs kwaliteit. Als je in kreta bent moet je dit gewoon gedaan hebben. S morgens vroeg zijn we met de paarden gaan rijden op het strand en in de zee. Het was precies of ik in een droom leefde. We hebben ook nog gaan paardrijden in de bergen. Dit was ook super leuk en we hebben ook heel lekker eten gekregen. De paarden zijn super lief (vooral pamela). Dit was mijn eerste ervaring met paardrijden en het was geweldig. Wij keren zeker nog terug. Van mij krijgen deze mensen zeker een 10/10.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben een geweldige rit gehad op het strand. We hadden om 6:45u afgesproken op het strand en de paarden stonden al opgezadeld klaar. Gregory had ze er met zijn vrachtwagen heen gebracht.
We hebben een aantal keer het strand op en neer gereden, was lekker rustig s ochtends, ook veel galop. Paarden zien er goed uit en worden goed verzorgd. Na de rit was er de mogelijkheid om te zwemmen met de paarden. Super leuk!

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 21 juli 2020

Mijn droom was altijd om een strandrit te maken en te zwemmen met paarden. Toen we in Chersonissos waren zagen we een bordje met 'horseriding on the beach', ik wou graag even een kijkje nemen, maar ik was bang om een paar verwaarloosde paarden aan te treffen wat je toch vaak ziet in het buitenland, maar niets was minder waar.

Gregory is een geweldige man met een hart van goud voor zijn paarden. Na anderhalf uur gezellig te hebben gekletst hadden we een afspraak gemaakt voor de strandrit.

Zondagochtend werd ik door Gregory opgehaald en daarna hebben we de paarden opgehaald en zijn we naar het strand gereden met de trailer. Hakim was mijn gids en er gingen nog 2 mensen mee. Gregory heeft hele leuke films en foto's gemaakt met mijn telefoon. Mijn droom kwam eindelijk uit: in volle galop over het strand en daarna met een paard in de zee gezwommen, wat een geweldige ervaring was dit! Mijn dochter en man mochten zelfs ook nog even op het paard om te zwemmen. Alles bij elkaar duurde deze belevenis ruim 2 uur en wat heb ik genoten! Hopelijk komen we nog eens terug op Kreta en dan brengen we zeker weer een bezoek aan Gregory en de paarden!!!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 16 september 2019

Echt een top rit gehad! Paarden zagen er top uit, personeel super vriendelijk! Duidelijk te zien dat ze om hun paarden geven. Na de rit nog taart gegooid haha. Leuke rit in de bergen gehad met een mooie uitzicht! Al met al zeker een aanrader!!

Datum van activiteit: september 2019