“Heerlijk gegeten in een sfeervolle setting.”

Hotel Café Restaurant De Prins
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Westzaan
17 maart 2020 beoordeeld

Vorige week gegeten bij restaurant De Prins en wat een aanrader is dat! Het restaurant is erg sfeervol en warm ingericht. Ik had als voorgerecht carpaccio en als hoofdgerecht de ossenhaaspuntjes, beide heerlijk! Ook het dessert, de dame blanche was om te smullen. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: maart 2020

11 maart 2020 beoordeeld

Vandaag neergestreken in Westzaan en de keuze kwam al gauw neer op "De Prins" heerlijk gedineerd de keuze is zeer ruim en voor een zeer redelijke prijs. De keuken verstaat zijn vak. De bediening is ook erg goed op niveau. De schnitzel en ossenstaartpuntjes zijn echt een aanrader zeer smakelijk allemaal en de desserts mogen zeker niet ontbreken. Ik ben zeker van plan hier gauw weer terug te komen al is het alleen maar voor de zeer ontspannen sfeer.
Team van "De Prins" bedankt het was super.

Datum van bezoek: maart 2020
18 januari 2020 beoordeeld

Met een groep mensen hebben wij voor de 2e keer gegeten bij De Prins in Westzaan. De 1e keer was het eten redelijk goed maar de 2e keer zeer slecht. We hadden zalm waar de verpakking nog omheen zat en de andere kant van de zalm was al hard geworden van het liggen!!! We hadden als groep niet voldoende eten, later werden er nog wat aanvullingen gedaan maar het vlees was nog rouw!!! De bediening was redelijk en de (oude) lokatie stink wat na vocht. Dit restaurant is voor ons GEEN GO meer!!!

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld

Hotel is prima, ziet er keurig uit niet echt super de luxe maar gewoon goed. Ontbijt ook prima genoeg keuze.

Datum van bezoek: november 2019
14 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wezen eten met de familie, 16 volwassenen. Een keuze menu. Alles wat op het menu stond is door het gezelschap genuttigd. Alles smaakte meer dan goed, prima service. De drankjes werden goed bij gehouden en de prijs was ook prima. Dus ik raad dit restaurant van harte aan.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Hotel Café Restaurant De Prins bekeken, bekeken ook

In Hotel Café Restaurant De Prins geweest? Deel je ervaringen!