TripAdvisor
Hargnies
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Aanrader voor een lekker etentje!”
Beoordeling van Restaurant l’aulnet

Restaurant l’aulnet
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Hargnies
17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor bij het restaurant uitgekomen. Een aanrader! Niet alleen voor de pizza’s maar ook voor de vleesgerechten, deze waren heerlijk naar smaak. Ik zou hier zeker weer terugkomen.

Datum van bezoek: juli 2019

5 mei 2019 beoordeeld

Heerlijk lokaal italiaans restaurant. Keuze uit onder andere pizza, pasta, vlees en vis. Zowel voor-, hoofd-, als nagerecht waren allen boven verwachting. Ontzettend aardige bediening en betaalbare prijs. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
27 augustus 2018 beoordeeld

Aanrader. Leuke stop voor motard en oldtimer-liefhebbers die op hun rondrit halt willen houden voor iets te eten. Wij, een groep van 8 personen, arriveerde hier als de keuken reeds gesloten was en toch werd er met de glimlach de keuken heropend. Dus enorme flexibel. Zeer vriendelijke bediening, mooi en aangenaam restaurant, puur Italiaans en dus zéér lekkere gerechten.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten met familie met kinderen. Lekker uitgebreide kaart. Ook kan je rustig zitten op het pleintje.

Datum van bezoek: augustus 2018
3 augustus 2018 beoordeeld

Zeer regelmatig komen we daar eten of op het terras iets drinken., In enkele jaren tijd is er een fantastische evolutie van de kwaliteit van de gerechten. Fantastisch lekkere "echte" pizza en heerlijke gerechten. Regelmatig een specialiteit van de chef; En bovendien een aangename bediening door Mama en Papa :-)

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Restaurant l’aulnet bekeken, bekeken ook

Beauraing, Namur Province
Charleville-Mezieres, Ardennen

In Restaurant l’aulnet geweest? Deel je ervaringen!