“Eenvoudig maar lekker en gezellig”
Beoordeling van Restaurant l’aulnet

Restaurant l’aulnet
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Hargnies
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige avond met onze familie. Hartelijk ontvangst. Attente bediening. De gemengde charcuterie en kaasplank is een aanrader. Heerlijke pizza en echte Italiaanse gerechten. De tiramisu blijkt een echte aanrader. Beetje lawaaierig en warm maar wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2018

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn samen met de ouders en kinderen van 4, 6, 7 en 9 jaar gaan eten bij deze erg lekkere Italiaan. Gezellige ontvangst en verse gerechten

Datum van bezoek: mei 2018
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige ambiance, goede enthousiaste gastheer, goede kwaliteit van diner met een ruime menu kaart, alles bij elkaar een zeer geslaagde avond!

Datum van bezoek: april 2018
9 april 2018 beoordeeld

Geweldig lekker en heel vriendelijk! een aanrader bij mooi weer om buiten te zitten en te genieten van een heerlijk wijntje. Prijs / kwaliteit dik in orde.

Datum van bezoek: april 2018
2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze 3 kinderen uit eten is niet altijd evident. Hier werden we zeer goed onthaald. Een aangepaste risotto voor onze baby, kinderpizza's en voor ons een typisch vleesgerecht en een lekkere risotto. Alles smaakte vers en typisch Italiaans gekruid. Het charcuteriebord (met bruscetta) bij het aperitief is ook een aanrader. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Restaurant l’aulnet bekeken, bekeken ook

Beauraing, Namur Province
Charleville-Mezieres, Ardennen

In Restaurant l’aulnet geweest? Deel je ervaringen!