“Goedkoop eten, duur drinken.”
Beoordeling van Single Fin

Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop eten, duur drinken. Over het algemeen een mooie club met uitzicht op de oceaan en een goed zwembad. 65k voor een Bintang is niet echt mijn favoriete prijs, maar daarvoor krijg je wel een lekker plekje om je dag door te brengen. om diezelfde dag dan af te sluiten met een lam pizza voor 100k is natuurlijk helemaal top! Ik was op reis met 2 vrienden en we zijn hier s'avonds nog even teruggekomen voor een bucket en een duik!

Datum van bezoek: maart 2020

23 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht, jammer van de harde muziek. We waren met 2 stellen hier neer gestreken op weg naar pantai Suluban. Bij binnenkomst worden tassen op flessen drank gecontroleerd. Wij moesten een fles water inleveren, waarna je een nummer krijgt en bij het verlaten je fles weer terug krijgt.
De lounge is niet vrij toegankelijk, alleen voor exclusieve reservering (lees: wanneer je van plan bent veel geld hier te spenderen). Ook niet alle stoelen met zeezicht zijn beschikbaar. De sfeer komt een beetje erg decadent over. Dus zijn we gewoon aan een tafeltje gaan zitten.
Het duurt best lang voordat het personeel de bestelling komt opnemen. Ze horen je ook niet, want de muziek staat snoeihard. Een gezellig gesprek kan je dan ook niet voeren, waardoor je snel geneigd bent om je mobiel te raadplegen.
Cocktails weten z’n prijzen te vragen. Ook in happy hour zijn geselecteerde drankjes 1+1.
We gaan voor pizza’s die we sharen. Die zijn goed gebakken en erg lekker. De spicy meatballs is goed te eten!
Tegenwoordig zijn er een hoop look-a-like tenten als Single Fin bijgebouwd en die gaan we de komende tijd ook uitproberen, want ik vind deze tent niet mijn ding.
Overigens is het uitzicht perfect: surfers die wachten op de beste golf. Geweldig!

Datum van bezoek: december 2019
4 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier met de bedoeling een lekker relaxt middagje te lunchen en aan het zwembad te chillen. We hadden onze eigen handdoeken mee maar die mochten we niet gebruiken, moesten absoluut handdoeken huren voor 100.000 dat waren we niet van plan. Belachelijk eigenlijk want je moest ook al betalen voor de bedjes wat niet misselijk is. 650.000 moet je besteden voor een simpel ligbedje. Als het nou gezellig was en druk maar dat was absoluut niet het geval. Wij zijn bij meerdere beachclubs geweest maar deze raden wij zeker niet aan.

Datum van bezoek: december 2019
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er op zondag. Lekker gegeten en gedronken. De drank is er erg duur het eten daarentegen viel reuze mee. Wij hebben hier een leuke avond gehad.

Datum van bezoek: oktober 2019
18 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een bekende zijn we naar deze hotspot gegaan voor de zonsondergang en de house DJ. als je rond 17.00 aankomt zit de hele tent tot de nok toe vol. Wij moesten met zijn 4e aan een VIP tafel plaats nemen(kwamen niet uit de buurt dus dan huur je zo tafel en ga je niet ergens anders heen) heerlijk gedronken en gegeten en genoten van de zons ondergang. Chique tent met hippe mensen. Ik zou hier zo weer heen gaan, goede vibe en chille plek voor een hapje en een drankje.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Single Fin bekeken, bekeken ook

In Single Fin geweest? Deel je ervaringen!