Beoordeeld op 20 maart 2019

Voor het tweede achtereenvolgende jaar alhier overnacht op de heenweg naar ons jaarlijkse wintersportweekje. Prima overnachtingshotel nabij Ulm, leuke jonge eigenaren, vriendelijk personeel en vooral handig, want je hoeft die avond niet de deur uit om een restaurant te zoeken. Het hotel bezit een uitstekende keuken met een snelle bediening. Top

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 21 januari 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een tussenstop. Voldoende parkeergelegenheid. Je kunt er heerlijk eten voor een redelijke prijs. Ontbijt was prima in orde .
De eigenaren zouden de gasten wel wat vriendelijker kunnen verwelkomen en afscheid nemen .

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2018

We boekten dit hotel als tussenstop naar Toscane vanwege de perfecte ligging (op onze route, dichtbij de autosnelweg) en vanwege de goede beoordeling op booking.com.

We kunnen de goede beoordeling volledig beamen: we werden vriendelijk ontvangen, kregen een ruime kamer met een mooie sanitaire ruimte en vonden het personeel behulpzaam. De grote troef is echter het restaurant dat boven het gemiddelde presteert (de invloed van hotel Adler met sterrenrestaurant, waar de uitbaters voordien hebben gewerkt?) en dat voor een prijs beneden het gemiddelde. Ook het ontbijt was zeer goed.

We boekten dit hotel dan ook meteen als tussenstop voor onze wintervakantie naar Oostenrijk, voor we uiterst tevreden onze reis hebben vervolgden.

Kamertip: hotel met twee verdiepingen zonder lift. Gemakkelijke trap en men helpt met bagage, maar boek een kamer op VD1 als je moeilijk te been bent
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

Dit hotel was voor een overnachting op weg naar Oostenrijk. Kamers zijn schoon en netjes met comfortabele bedden. De badkamer is vernieuwd en de shampoo zit in een drukfles aan de muur.Ontbijt was erg lekker met veel keuzes. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Parkeerplaatsen zijn ruim aanwezig.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Gasthof Zahn is een net hotel, met nette kamers. Je kunt er op het terras van een koud biertje genieten en hier, maar ook in het stijlvolle restaurant genieten van heerlijke lokale gerechten. Het is een hotel dat zeer geschikt is als overnachtingsplek voor de lange vakantiereis.

Datum van verblijf: juli 2018