Beoordeeld op 14 oktober 2019

Ideaal hotel op doorreis naar Piëmonte. Vriendelijk onthaal, propere kamers. Klein zwembad om wat af te koelen na een lange autorit. Het hotel kan misschien wel een opfrisbeurt gebruiken. Diner in restaurant was OK. Groot winkelcomplex in de buurt om wat aankopen te doen voor de volgende dag. 's Morgens heel lekker ontbeten in winkelcentrum, 4 keer goedkoper dan in hotel zelf.

Datum van verblijf: juli 2019
alexanderpark, Front Office Manager van Best Western Alexander Park Chambéry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Dear guest,

Thank you for your feedback.
Many thanks for your very positive feedback on our hotel.
This is a true reward of knowing that we have been able to meet your expectations.

About breakfast, let you know that we have two kind of breakfast from 6.90 € to 12.90 €.

Hope we will welcome you again.

Beoordeeld op 9 april 2019 via mobiele applicatie

Ik vond het vroeger een erg fijn hotel. Het restaurant is nog steeds goed tot heel goed. Maar de kamers zijn echt te oud geworden. Niet af te koelen op de 4e etage, stofnesten bij de ventilatie, de gang is gewoon versleten en vervuild. Een zwarte streep over het midden. Moet gerenoveerd worden. Wel hele aardige mensen en zoals gezegd een prima restaurant.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
alexanderpark, Front Office Manager van Best Western Alexander Park Chambéry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019

Thank you for letting us share your experience of your stay.
Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
We have some renovation project for this year.

I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

Beoordeeld op 31 maart 2019

Verbleven hier een nacht na een skivakantie jn Tignes
Makkelijk te vinden, vlakbij afrit autostrade, ruime parking
Geluidshinder autostrade enkel bij open ramen

Vriendelijke ontvangst, efficient en duidelijk
Ruime propere kamer, met nespressomachine, maar geen nespresso capsules. Koffie was matige kwaliteit

Hotel heeft,tuin,met zwembad
Uitgebreid,ontbijt
Degelijk restaurant, maar niet alle schotels,waren beschikbaar

Zeker aan te raden hotel, klasse hoger dan nabijgelegen Ibishotel, dat best ook aan te raden is als budget variant

Datum van verblijf: maart 2019
alexanderpark, Front Office Manager van Best Western Alexander Park Chambéry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Thank you for letting us share your experience of your stay.

Many thanks for your very positive feedback on our hotel.

If you want to come back, we will welcome you with great pleasure,

Beoordeeld op 11 juli 2018

Vriendelijk onthaal. Afgesloten parking. Comfortabel. Een echt Best Western hotel met de gebruikelijke service en kwaliteit. Wij hebben er niet ontbeten. Kindvriendelijk. AIRCO AANWEZIG! Wordt terug gekozen wanneer we nog eens in de buurt zijn. Is ook geschikt voor een langer verblijf.

Datum van verblijf: april 2018
alexanderpark, Front Office Manager van Best Western Alexander Park Chambéry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Dear guest,

Thank you very much for your feedback !

We hope you will come back and see us again soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Op doorreis naar Italië deze hotel gevonden en 1 nacht verbleven. Is prima hotel. Niets speciaals aan en niets in omgeving qua restaurant of zo. Maar voor doorreis prima hotel. Restaurant ook prima. Hotel is gedateerd en zeker geen vier sterren waard. Maar verder is zeker voor een doorreis prima hotel. Groot bed en grote kamer . Onze hondjes hebben het ook prima gehad.

Datum van verblijf: juni 2018

Thank you for letting us share your experience of your stay.
Many thanks for your positive feedback on our hotel.

If you want to come back, we will welcome you with great pleasure,