Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com137 US$
Hotels.com137 US$
Tripadvisor131 US$
eDreams131 US$
CheapTickets137 US$
Travelocity137 US$
Beoordeeld op 31 mei 2021 via mobiele applicatie

Een prachtige locatie midden in de natuur, mooie sfeervolle kamers, heerlijk ontbijt en leuk en vriendelijk personeel. Er wordt gedacht in mogelijkheden, je voelt je welkom, kortom wij hebben genoten van een fantastisch weekend, dank daarvoor!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 5 mei 2021

Eén nachtje verbleven in Bed & Breakfast Hoeve de Haar. Vriendelijke ontvangst. Prima kamer van alle gemakken voorzien. Mogelijkheid om lunch en/of diner te bestellen of af te halen. Gezellig eten aan een tafeltje in je kamer. Heerlijk ontbijt met veel heerlijke streekproducten.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 25 april 2021

Altijd weer vertrouwd terugkomen in Hoeve de Haar. Al jaren doen wij de Hoeve aan en genieten altijd weer van de sfeer, de rust, de heerlijke bedden, het ontbijt en de gezellige Petra en Maurice. Houden zo! Komen zeker weer

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 15 april 2021

Prima verblijf gehad in Hoeve de Haar. Genoten van de rust! Heerlijke bedden en uitstekend ontbijt op de kamer. Het aangeraden restaurant KIR was ook heel goed met heerlijke gerechten. Eigenlijk was alles goed maar ik heb één advies: maak de koffie en thee gratis. Bij het gebruik maken van de wijn is het 'turven' vanzelfsprekend maar voor het koffie- en thee gebruik vond ik wel erg 'benepen'.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 26 maart 2021 via mobiele applicatie

Net terug van een heerlijk verblijf in Hoeve de Haar.
Ruime, mooi ingerichte kamer. Aan alles is gedacht.
Gastvrij ontvangst, goed verzorgd ontbijt. Laat deze tijd geen belemmering zijn. Avondeten kan bezorgd worden!
Een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2021