Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.com109 US$
Beoordeeld op 7 augustus 2020

Leuke en nette camping aan een riviertje met stromend water. Bij mooi weer een fijne afkoeling en leuk voor kinderen die zelfstandig kunnen spelen/zwemmen. Lake Bohinje op fietsafstand. Dorpje met bakker en supermarkt op loopafstand.

Datum van verblijf: augustus 2020
Turistično Društvo Bohinj, Owner van Camp Danica Bohinj, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2020

Dear Sir or Madam,

Thank you for your nice review. We are really glad that you enjoyed your stay in our campsite.

Thank you and visit us again!

Beoordeeld op 4 september 2019

Camp Danica is een grote, goed gelegen camping aan een rivier, waar je in de zomer in kunt zwemmen. Er zijn ook voldoende voorzieningen voor de kampeerders.
Wij hadden een mooie, duurdere plek aan het water gereserveerd. Gelukkig, want in augustus, midden in het hoogseizoen, is de camping extreem druk en is het proppen om erbij te kunnen. De drukte zorgt er ook voor dat de sanitaire voorzieningen véél te krap zijn en dat de hygiëne ronduit ondermaats is. Dat was een grote ontgoocheling voor een camping die toch vrij duur mag worden genoemd.
Samengevat: een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, maar te mijden in het hoogseizoen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Turistično Druš... B, Public Relations Manager van Camp Danica Bohinj, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Dear Sir or Madam,

thank you so much for the review.

We agree that it is crowded during the high season and we definitely invite our dear guests to visit us also before and after the season. Before and after season it is also nice and warm and guests have a more pleasant experience at the campsite.

We know that there is still room for improvement, so we will do our best to do it.

Thanks and kind regards,

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Wij verbleven hier midden in het hoogseizoen met een tent (2 personen). Er was gelukkig plek zonder reserveren. De camping heeft mooie plaatsen aan de rand (met reserveren), in het midden is een groot veld waar in het hoogseizoen de tenten hutjemutje staan met de auto's er tussenin.
Het hoofd sanitairgebouw is prachtig met heerlijke douches. Het kleinere gebouwtje is te klein (met geluid- en geuroverlast). Er waren regelmatig wachtrijen voor douches en wc's bij beide gebouwen.
Sochtends kun je heerlijke broodjes kopen bij het bakkertje op de camping. Er is een gezellig restaurant met terras.
Dit is een goede uitvalsbasis voor bezoek aan het meer, hiken of fietsen in de omgeving. Naast de camping kun je kajaks huren. De dames van de receptie zijn behulpzaam.

Al met al was deze camping goed genoeg in het hoogseizoen, en in het laagseizoen waarschijnlijk fantastisch.

Datum van verblijf: augustus 2019
Turistično Druš... B, Public Relations Manager van Camp Danica Bohinj, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Dear Vivian R,

thank you for your nice review, as we see, you had a lovely time.

Regarding small sanitariy unit, we would like to know that we are doing in this direction, so we hope that with your next visit there will be some changes.

Otherwise we are glad that you see all our potencials like you nicely wrote about.

Thank you and Best Regards from Bohinj!

Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

De voordelen: het is een fijne en moderne camping. De toiletblokken zijn nieuw en fijn. Afval wordt gescheiden en ze gaan bewust met water om. Er is een bakkertje op de camping met heerlijk brood. En het grootste pluspunt: het is een erg goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Beide meren zijn in de buurt, je rijdt zo de bergen in, noem maar op. En wat je ook doet, de omgeving is prachtig en je verveelt je geen seconde. Als je geen zin hebt om op pad te gaan, dan is er een fijn en mooi meer aan de rand van de rivier. Echt een ideale camping voor kinderen ook, want er zijn meerdere speelplekken.

De nadelen: in het hoogseizoen is het heel erg druk. Daardoor komt het voor dat je weleens moet wachten bij de douches. Maar door de drukte is het vooral ook rumoerig! De meeste plekken zijn vrije plekken. Iedereen staat dus door elkaar. Op zich geen probleem maar daardoor wordt het wel druk en onrustig. Daarbij komt dat de auto's bij de tenten mogen staan. Wij stonden op een gegeven moment met onze buren te overleggen wie waar ging staan.

Geen ramp allemaal, maar wel goed om te weten.

Tip: je kan niet reserveren voor de meeste plekken. Dus kom rond tienen, en dan vind je een prima plek met schaduw.

Datum van verblijf: juli 2019
Turistično Druš... B, Public Relations Manager van Camp Danica Bohinj, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Dear Sir or Madam,

thank you for your nice review, as we see, you had a lovely time.

We hope that you will visit us again someday in the furture and also reccommend us to others,

Thank you and Best Regards from Bohinj!

Beoordeeld op 18 juli 2019

Een mooie plek met schaduw gekozen op het veld, in het begin was het vrij rustig maar zodra het drukker werd stond je wel dicht op elkaar. Toiletgebouw 1 is onlangs helemaal opgeknapt en ziet er netjes uit. Op warme dagen is het heerlijk om af te koelen in de rivier naast de camping. Bij het restaurant naast de camping kun je lekker eten en er is veel te doen in de omgeving, denk aan kajakken, fietsen, wandelen en canyoning. Zeker een plek om vaker naar toe te gaan.

Datum van verblijf: juni 2019
Turistično Druš... B, Public Relations Manager van Camp Danica Bohinj, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Dear Lisatm8,

we thank you for choosing our Camp Danica Bohinj as a place to spend your summer holidays.

As we see, you experienced lots of stuff we offer in camp and we wish this great memory will inspire you to visit us again someday in the future or maybe even in other season (we are open all year round).

Thank you and Best Regards,