“Erg lekker gegeten”
Beoordeling van Gelsonero

Gelsonero
Reserveren met
Gelsonero is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Savoca
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk restaurantje in de bergen. Het eten was erg lekker, ook een lekkere rode wijn gedronken. Prijzen zijn in orde voor wat je ervoor krijgt.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via trip advisor dit restaurantje gevonden
Zeer gastvrij. Spreken prima Engels
Glutenvrije pasta. Zelf hebben we heerlijk gegeten. Lekkere antipasti en heerlijk vleesgerecht, varken met pittige chocolade saus. Echt een aanrader voor iedereen. Fraai plekje in klein berg plaatsje

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
De tonijn was heerlijk evenals de wijnen en de desserts

9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, lekkere wijn. Mooi uitzicht. Niet zo goedkoop als elders vermeld maar goede prijs-kwaliteit verhouding.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren smiddags bij de toeristenfuik op het dorpsplein. Dat staat in schril contrast met dit restaurant. We waren hier met de kinderen, en we zaten buiten onder een prieeltje. Mooi uitzicht!! we hebben allemaal iets anders gegeten het het was allemaal lekker. De aangeraden wijn sloot mooi aan bij het eten. Al met al een topavond!

Reizigers die Gelsonero bekeken, bekeken ook

Savoca, Province of Messina
Taormina, Province of Messina

Santa Teresa di Riva, Province of Messina
Santa Teresa di Riva, Province of Messina

In Gelsonero geweest? Deel je ervaringen!