“Erg lekker gegeten”
Beoordeling van Gelsonero

Gelsonero
Reserveren met
Gelsonero is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Savoca
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk restaurantje in de bergen. Het eten was erg lekker, ook een lekkere rode wijn gedronken. Prijzen zijn in orde voor wat je ervoor krijgt.

Datum van bezoek: augustus 2017

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via trip advisor dit restaurantje gevonden
Zeer gastvrij. Spreken prima Engels
Glutenvrije pasta. Zelf hebben we heerlijk gegeten. Lekkere antipasti en heerlijk vleesgerecht, varken met pittige chocolade saus. Echt een aanrader voor iedereen. Fraai plekje in klein berg plaatsje

Datum van bezoek: juli 2017
26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
De tonijn was heerlijk evenals de wijnen en de desserts

Datum van bezoek: oktober 2016
9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, lekkere wijn. Mooi uitzicht. Niet zo goedkoop als elders vermeld maar goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: september 2016
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren smiddags bij de toeristenfuik op het dorpsplein. Dat staat in schril contrast met dit restaurant. We waren hier met de kinderen, en we zaten buiten onder een prieeltje. Mooi uitzicht!! we hebben allemaal iets anders gegeten het het was allemaal lekker. De aangeraden wijn sloot mooi aan bij het eten. Al met al een topavond!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Gelsonero bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina
Taormina, Province of Messina

Savoca, Province of Messina
Forza d'Agro, Province of Messina

Santa Teresa di Riva, Province of Messina

In Gelsonero geweest? Deel je ervaringen!