Beoordeeld op 25 februari 2020

Wat een energiek en gastvrijteam werkt er hier. Alles met een glimlach!
En wat zijn ze in de weer om je een aangenaam verblijf te bezorgen. De kok heeft begrepen wat lekker en gezond koken is. Het ontbrak ons aan niks.

Kamertip: Onze kamer was heel erg sober, maar absoluut netjes!!!
Beoordeeld op 11 februari 2020

Het slot is prachtig! De mensen zijn vriendelijk en alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf is aanwezig. Er is zelfs een speelkamer voor kinderen met boeken, spelletjes en filmpjes waar we goed gebruik van hebben gemaakt in de avonduren voor het slapen gaan. Het enige minpuntje was het matras. Niet om op te slapen.

Beoordeeld op 11 februari 2020

Aparte ervaring in een kasteel. Helaas komt deze ervaring niet terug in de kamers op de zware eiken balken na. Beneden ziet het er warm Middeleeuws uit. Het personeel is allervriendelijkst en systeem met beddengoed prima. Ontbijt simpel, de keuzes beperkt.
Nadeel in onze kamer 'Brigida' dat de douche zo naar riool stonken daarom niet bruikbaar was.
Voor de prijs/kwaliteit verhouding aardig. Want in een jasteel slapen overkomt je niet dagelijks.

Beoordeeld op 10 februari 2020

Samen met mijn man een verrassingsweekend gehad. Was geweldig. We hebben heerlijk gegeten 's avonds , het ontbijt was super en de bar erg gezellig. Omdat hij jarig was geweest hadden we een felicitatiekaart op de kamer en een leuke opschrift in de spiegel. Ontzettend attent.

Kamertip: In een 2 persoonskamer is het misschien ook een idee een onderschuifbed te plaatsen. dan kunnen stellen naast elkaar slapen. .
Beoordeeld op 9 januari 2020

Super mooi pand op een mooie locatie in Heemskerk.

Gaaf om in een Slot mogen slapen.

Leuk personeel. Mooie ruime kamers.

Veel leuke spellen aanwezig waardoor je niet hoeft te vervelen. Erg fijn dat er ook geen tv is! Super!

Kamertip: Meer stopcontacten. Duurde lang voordat licht in de wc automatisch uit ging (vervelend voornamelijk ‘s nachts)
Datum van verblijf: januari 2020