Dirk J
Asse, België

Prima bevallen.

Beoordeling van Hotel Stacija
4,0 van 5 bollen1 jun 2023 beoordeeld
De vijfde stop op een motorreis door de Balkan, op de terugweg naar huis langs de Adriatische kust. Het hotel ligt iets of wat afgelegen van het centrum en in de buurt is niet echt veel te zien. Ruime beveiligde parkeergelegenheid. Kamer was zeer ruim en netjes, met vooral een prima bed. Zowel diner als ontbijt was super lekker. Zeker een aanrader voor een weliswaar kort verblijf.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht alleen
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
    1.7 km van Hotel Stacija
    5.5 km van Hotel Stacija
    Meer hotels in Kastela bekijken
    Beoordeeld op 17 augustus 2021 via mobiele applicatie

Voor een nachtje heb ik in dit hotel geslapen. Ik was zeer verrast hoe schoon het was. Receptie spreekt heel goed Engels en was zeer attent. Kamer is ruim en netjes. Hotel ligt tegenover een mini strandje en vlakbij restaurant. Vliegveld is op 10min met de taxi. Ontbijt was ruim voldoende op bestelling kon je ei bestellen zoals je hem zelf wilt.

Datum van verblijf: augustus 2021
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Nacht 1 veel lawaai op de gang om 2 uur snachts. Volledige gang staat staat buiten hun kamer door stroom panne, staf is niet in staat om mensen te kalmeren en naar de lobby te begeleiden. Het enige wat ze konden doen was hierbij zich te excuseren zonder het probleem te verhelpen, dit nadat ik zelf naar de receptie was gegaan om erover te klagen. Ochtend 2 waren ze al om 7 uur de gang aan het stofzuigen. Dag 3 werd mijn vrouw haar iPhone gestolen van de kamer tijdens het verversen van het linnen terwijl wij aan het ontbijten waren, na klagen aan de receptie hebben ze die terug gevonden in de “wasmand”. Een zachtgekookt of gepocheerd eitje blijkt ook een te moeilijke opdracht, deze waren elke keer uitgekookt. Bij uitchecken ook nog eens teveel betaald, had nochtans zelf alle rekeningen bijgehouden en opgeteld. Kortom we hebben heel veel sorry gehoord maar er was niemand die de problemen kon oplossen. Ze hebben nog veel te leren.
    Aja en er was ook een dakterras maar het was niet mogelijk om er te eten ondanks dat het onderste terras volzet was.
    Er waren ook vriendelijke personeelsleden en het hotel was proper.

Datum van verblijf: juli 2019
    Beoordeeld op 25 juni 2019

Het hotel is nieuwe en modern ingericht.
    Bij aankomst wordt het snel duidelijk dat het personeel goed opgeleid is en erg vriendelijk is.
    De kamers zijn mooi maar standaard. Wij hadden een kamer met zicht op zee. Het terras was zeer ruim zodat ik er wat kon zonnen.
    Een minpuntje is het ontbijt. Er is te weinig personeel voorzien.
    Ja kan je brood niet zelf toasten dus je moet dit steeds vragen. Het duurt soms lang eer je iemand kan vinden omdat ze zoveel vragen tegelijk krijgen.
    Hierdoor moest ik altijd lang wachten op mijn toast en eitje waardoor ik eindelijk geen honger meer had.
    De tafels worden ook niet tijdig afgeruimd waardoor wij soms zelf een tafel schoon moesten maken om plaats buiten te hebben.
    Dit probleem ligt uiteraard bij het hotel, niet bij het personeel. Dit trachten al het nodige te doen maar ze hebben ook maar 2 handen natuurlijk.
    Qua locatie was ik ook wat teleurgesteld. Het hotel ligt in niemandsland dus je moet altijd even wandelen voor je wat leuke cafétjes en restaurants kan vinden.
    Het eten in het hotel is zeker goed maar prijzig voor hetgeen je krijgt.
    Ik zou zeker terug verblijven in dit hotel omdat het niet ver van de luchthaven ligt, maar zou er nooit voor lange tijd verblijven.

Datum van verblijf: juni 2019
    Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Heel proper en modern hotel (ideaal als je niet van de typische Kroatische stijl houdt). Wordt gerund door jong, maar heel gemotiveerd personeel dat goed Engels spreekt. Helpen je met alles. Gratis parking aan het hotel. Het ligt wel op 30min rijden van het centrum van Split , dus aan te raden hier met een auto te komen zodat je niet vast zit want in Kastela zelf is er niets te doen. Minpuntje: geen minibar of kluis op de kamer en twee aparte lakens in een dubbel bed. Lekker ontbijt, de koks maken je eitjes op vraag klaar. Spijtig dat er geen vers fruitsap is.

Datum van verblijf: september 2017
    Katarina Kovačev, General Manager van Hotel Stacija, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2020

Dear, we are all glad to hear that you had a great time while staying in Štacija. Feedback from our guests means a lot to us and as a result of that, we are happy to inform you that we are currently improving all aspects of our service for the 2021 season and one of the things is fridges, kettle,... in all our rooms. It will be a pleasure to welcome you again.
    Best regards from the whole team, Katarina

Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier voor een weekje vakantie,gewoon op de bonnefooi geboekt
    Hele nette schone kamers,geweldig eten,top ontbijtje en het personeel is heel erg vriendelijk
    Als je reuring wil is dit niet het hotel waar je moet zijn,het is een gezellige rustige plek

Datum van verblijf: juli 2017

Dear Nancy, thank you for taking the time to review. We appreciate your high ratings and compliments. We are really glad that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.
    Best regards, Katarina