“Top gegeten!”

Restaurant Capanna Fieberbrunn
Geclassificeerd als nr. 8 van 24 Restaurants in Fieberbrunn
4 weken geleden beoordeeld

Wij hebben hier werkelijk top gegeten! Het vlees, de pulled porkburger, de salades, alles is even lekker en wordt mooi geserveerd. De gevulde Truthahn was zo lekker, om je vingers bij af te likken! De bediening is zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit klopt. Bij mooi weer is de hele pui open zit je prachtig, met uitzicht op de bergen. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021

4 weken geleden beoordeeld

Wat een topper! 3 weken rondgereisd door Kroatië, Slovenië en Oostenrijk, maar dit was absoluut de topper! Bij ouders en pubers was ieder gerecht even lekker. Prima bediening, prachtig uitzicht!

Datum van bezoek: augustus 2021
13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

In verband met een streng dieet hier toch heerlijk kunnen eten. Van een visvoorgerecht kon er een hoofdgerecht gemaakt worden. En de omgeving is prachtig. De Nederlandse eigenaresse heeft het goed voor elkaar, met haar man in de keuken en goed personeel op de werkvloer. Een mooie uitvalsbasis wanneer je toevallig op Tirol Camp staat.

Datum van bezoek: augustus 2021
10 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom super gegeten! Alles is vers en met liefde bereid! Prijs kwaliteit is ook top!
Vriendelijke bediening, dus kortom een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020
20 augustus 2020 beoordeeld

In onze vakantie meerdere keren hier gegeten. Alle gerechten waren zeer smaakvol en mooi opgediend! Je kan zien en proeven dat alles met veel liefde wordt bereid. Vriendelijke en vlotte bediening. We kijken alweer uit naar de volgende keer.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant Capanna Fieberbrunn bekeken, bekeken ook

In Restaurant Capanna Fieberbrunn geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.