“Werkelijk een aanrader!”

Gasthof Winterstellgut
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Annaberg-Lungotz
Keukens: Oostenrijks
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een pareltje! Prettige en hartelijke ontvangst door gastvrouw in een warme ambiance die de Oostenrijkse authenticiteit op een goede manier benadrukt. Attent en zeer vriendelijk personeel in klederdracht.
Goed advies bij keuze van menu en bijbehorende wijnen. Zowel partner als ikzelf hadden ander gerecht, heerlijk!
Alles klopt en is zoals gastvrijheid en goed eten behoren te zijn.
Prima prijs-kwaliteit verhouding. Een restaurant om terug te komen!

Datum van bezoek: maart 2020

21 juli 2019 beoordeeld

Geweldige lokatie echt een plek waar een keer geweest moet zijn! Leuke en vriendelijke bediening in klederdracht. We namen o.a. Kaiserschmarrn als lunchgerecht, deze was zo heerlijk vers en luchtig. Maar ook andere kleine gerechten op de kaart smaakten uitstekend. Een wandeling in de omgeving is ook de moeite waard, met het prachtige meer, waar je ook even een duik kunt nemen ter afkoeling.

Datum van bezoek: juni 2019
15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang uitgekeken om hier te eten. Helaas ging zo ‘n beetje alles fout wat ook maar fout kon gaan. De reactie op alles wat er gebeurde was ronduit laconiek. Kortom; een zeer teleurstellende avond.

Datum van bezoek: februari 2019
31 oktober 2018 beoordeeld

Wat is het personeel mooi gekleed en gastvrij. Wat is het eten heerlijk en wat zijn de wijnen lekker. Na minimaal 25 bezoeken gaat het nog steeds niet vervelen en keren we zeker weer terug.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren elke vakantie een keer eten. In de zomer kan je goed van de locatie genieten, prachtig gelegen. Loop ook eens de “heuvel” op naast Winterstellgut, daar heb je een mooie vijver.
Het eten is altijd lekker. Dit keer het BBQ menu gegeten, wat we van tevoren op de site al hadden gelezen. Heerlijk eten!! Service ook heel goed.
Tip: de kaiserschmarrn zijn heel goed.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Gasthof Winterstellgut bekeken, bekeken ook

St Martin am Tennengebirge, Salzburg

Annaberg-Lungotz, Salzburg

In Gasthof Winterstellgut geweest? Deel je ervaringen!