Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

vanaf US$ 73,20
vanaf US$ 83,80
vanaf US$ 211,10
Beoordeeld op 6 juli 2022 via mobiele applicatie

Super mooie dag gehad echt een aanrader vooral voor bloem en plant liefhebbers .goed en netjes verzorgd park

Datum van activiteit: juli 2022
Amal e, Guest Relations Manager van Floriade Expo 2022, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2022

Beste Maurien ,

We willen je bedanken voor je beoordeling van Floriade Expo 2022.

We zijn erg blij te horen dat je een leuk bezoek hebt gehad. Bedankt voor je feedback en lovende woorden. We hopen je nog eens te mogen verwelkom op Floriade.

Beoordeeld op 6 juli 2022

Vandaag voor het eerst naar de Floriade geweest, en ik heb een heel leuke dag gehad. Erg informatief, mooi aangelegd en mooie bloemen. Te veel om in 1 dag te bekijken. Neem goede wandelschoenen en lunch mee. De prijzen van de horeca waren mij net iets te duur. Ik liep ook constant met de plattegrond in mijn handen, want een duidelijke genummerde wandelroute is er niet. Al met al een geslaagde dag en zeker een aanrader.

Beste Mirjam ,

Wij vinden het fijn dat je een leuke dag hebt beleefd op de Expo. Een positieve bezoekersbeleving vinden we bij Floriade erg belangrijk, daarom nemen we je verbeterpunten mee in de evaluatie momenten.
We hopen je nog een keer te kunnen verwelkomen. Tot ziens op Floriade.

Beoordeeld op 5 juli 2022

Ik was vandaag voor de eerste keer op de Floriade. Het was prachtig. Heel mooi aangelegd, prachtige bloemen. Interessante paviljoens. Een leuke start is een ritje in de kabelbaan, je ziet dan het hele terrein onder je.
Voldoende leuke plekken om iets te eten of te drinken. Ik ga zeker binnenkort terug.

Beste heer/mevrouw ,

Beoordeeld op 5 juli 2022

Wij (gezin met 2 jongens van 8 en 6 jaar) hebben een ontzettend leuke dag gehad! Alles (of veel) staat in bloei. Er valt veel te ontdekken en te spelen. Goede en voldoende sanitaire voorzieningen. Horeca faciliteiten zijn voldoende. Het is niet heel goedkoop maar dat is het tegenwoordig nergens meer. Teveel om op 1 dag te zien. Wij begrijpen de kritiek niet. Het was heel geslaagd.

Datum van activiteit: juni 2022

Beste Ronald ,

Beoordeeld op 5 juli 2022

Prachtige dag op de Floriade! Afgelopen zondag familiedag met 24 mensen een heerlijke dag gehad op de Floriade. Gids Monique heeft ons een fantastische rondleiding gegeven met veel informatie en heel goed afgestemd op onze diverse groep, waarbij ze steeds even bij een kinderspeelplaats stopte om ons informatie te geven terwijl de kinderen lekker even konden spelen. Daarna heerlijk geluncht en genoten van alles wat er op de Floriade is te zien en te ontdekken. Naast de vaste exposities zijn er ook elke dag extra activiteiten met muziek, dans, theatervoorstellingen en veel kinderactiviteiten. Kortom een aanrader voor iedereen die van de natuur houdt en geïnteresseerd is in nieuwe ontwikkelingen.

Beste heer/mevrouw ,