“Hotspot in Amerikaanse stijl”
Beoordeling van Finish Your Breakfast

Finish Your Breakfast
Geclassificeerd als nr. 17 van 190 Restaurants in Almere
Beschrijving: Finish Your Breakfast is dé ontmoetingsplek van Almere. Bij ons kan je terecht voor (all-day) American breakfast en good vibes. Begin je ochtend goed met een heerlijke kop koffie, een versgeperst sapje en een toast, of leg meteen een stevige bodem voor de rest van je dag met American pancakes of Chicken & Waffles.
15 maart 2020 beoordeeld

Gister gaan lunchen bij dit restaurant. We werden direct bij binnenkort vriendelijk aangesproken. Helaas was het even wachten tot we konden bestellen bij iemand, maar het personeel is zo vriendelijk dat dit het goed maakte voor ons. De menukaart is gevarieerd, goed geprijsd en is erg origineel hier in Almere. We loved it, Vooral de chicken & waffle is een aanrader.

Super leuke inrichting in Amerikaanse stijl! Dit geeft een leuke, relaxte sfeer. Ook de muziek past goed bij het hele concept.

Het zit op een goede locatie en is hierdoor makkelijker bereikbaar (5min. van het OV). Een echte aanvulling voor Almere. Wij zullen nog regelmatig langs komen!

9 maart 2020 beoordeeld

Een sfeervol ingerichte lunchroom met een lunchkaart alsof je in de USA bent.
Ik heb diverse gerechten geprobeerd en allen zijn een aanrader.
Lekkere muziek, fijne ambiance op kruipafstand van het centraal station.
Een lunchroom met een mooie maatschappelijke missie waarbij jou euro dus veel meer waarde toevoegt.

7 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke nieuwe hotspot in ally. The place to be is finish your breakfast. Divers maar authentiek lunchmenu en super vriendelijk personeel. Echte aanrader!

1 maart 2020 beoordeeld

Alles wat ik zoek in horeca. Betrokken personeel dat zijn best doet om je een goede tijd te geven, een goede kaart met voldoende opties voor mezelf en de kids, gouden sfeer en bovenal lekkere koffie.
Hip hop concept tof uitgedacht en doorgevoerd, van de menu-titels tot aan sneaker-kleurplaten aan toe.
Ook voor zakelijke meetings of pre-trein bakkie erg geschikt.
By far favoriete spot in Ally.

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten! Lief personeel! Leuk ingericht met toffe urban art. Goede muziek en fijne sfeer. De opbrengsten gaan direct naar een stichting die jongeren helpt aan de juiste opleidingen. Wij komen zeker vaker terug!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Finish Your Breakfast bekeken, bekeken ook

Almere, Flevoland

In Finish Your Breakfast geweest? Deel je ervaringen!