“Heerlijk gegeten!!! ”

Festijn Culinair
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 4 van 4 Snelle hap in Almere
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!!! Alles goed van smaak en vers bereid, mooi vlees! Goeie porties! Echt top!!!
Voordeel van de bediening aan tafel dat je gezellig samen kan blijven zitten ipv steeds naar buffet te gaan. Echt een aanrader

Datum van bezoek: juli 2020

3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond heb ik voor de 1e met mijn gezin In jullie nieuwe restaurant gegeten.
We hebben een heerlijke avond gehad.

Jullie restaurant ziet er fantastisch uit! Prachtig met veel hout, de kleuren van de zitjes en de lampen. Maar ook het servies en de goudkleurige wc pot ziet er super uit.
Ook de kaart was weer voor ieder wat wils en alles smaakte super. De sushi was super vers, veel keuze ook. De sateetjes heerlijk, met als hoogtepunt de viskoekjes! Fantastisch qua smaak en structuur, zoals wij ze vorige zomer in Bangkok op straat aten.
De Spaanse en Griekse gerechtjes zijn een aanwinst voor de kaart.

Ook het bediend personeel wil ik onze complimenten geven. Super gastvrij en vriendelijk.
Ik denk dat jullie met kop en schouders uitsteken boven de vele all in restaurants in Almere.
Dat we gezellig kunnen blijven zitten en bestellen vinden wij gezelliger dan langs buffetten lopen. Top!

Kortom hierbij nogmaals onze complimenten en ik hoop dat veel Almeerders bij jullie gaan eten!

Datum van bezoek: juli 2020
10 mei 2020 beoordeeld

Vandaag chinees afgehaald, we hebben een trio besteld. Fantastisch nog nooit zo lekker chinees gegeten! Wij komen snel weer terug 2 vaste gasten erbij.

Datum van bezoek: mei 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Vandaag geweest met 5 pers saté was koud garnalen op en zalm wou ie niet bakken toetjes om 19.15 op werd niet aangevuld echt niet goed veel koud eten

Datum van bezoek: maart 2020
7 maart 2020 beoordeeld

Wij zijn hier gaan eten met onze familie. 4 volwassenen en 3 kinderen. Super vriendelijk ontvangen. Duidelijke uitleg hoe als werkt. Klinkt heel hoopvol.

Helaas weinig verschillende keuzes, op de site staat te vergelijken met Atlantis, maar daar ben ik het niet mee eens. Het eten was koud/lauw, en de sushi daarin tegen niet koud.

Super vriendelijk personeel, en werd meteen al verteld dat de koks uit eigen land komen en daardoor Engels spreken. Maar dat is geen probleem.

Met de toetjes heb je wel voldoende keuze.

Mooie aankleden, voldoende ruimte aan tafel en voldoende ruimte tussen de tafels.

Helaas voor het eten zouden wij hier niet meer heen gaan.

Mvg
Deborah Vos

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Festijn Culinair bekeken, bekeken ook

Almere, Flevoland

In Festijn Culinair geweest? Deel je ervaringen!