“Heerlijk gegeten /zeer attent personeel”
Beoordeling van ANNO

ANNO
Geclassificeerd als nr. 108 van 190 Restaurants in Almere
Keukens: Internationaal
14 maart 2020 beoordeeld

We hebben gesmuld van de heerlijke gerechten. De heerlijke malse biefstuk geserveerd op plankje met mandje frietjes, de lekkere zalm met kruidenkorst.Alles top en heel lekker.
De bediening was heel attent , heel gezellig!
Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2020

19 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Anno zit op de grote markt in Almere. Wij hebben hier lekker geluncht. Een aanrader is de tosti Hawaï op Turk brood. Heerlijk met chili saus. Ook de trio van vlees (3 kleine broodjes met carpaccio, ei en kroket) is erg lekker. Koffie is goed hier. Ik vind dat het restaurant binnen en het terras buiten wel eens onder handen genomen mag worden.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad, vriendelijke en zeer snelle bediening. Kaart is uitgebreid en keus voor iedereen, zowel een lunch kaart als een aparte “bites” kaart

Datum van bezoek: april 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt gezellig zitten en de cocktails zijn heerlijk (ook alcoholvrije). Eind van de avond wordt er omgebouwd en is er een DJ. Je kunt dan hier en daar nog zitten, maar ook dansen

Datum van bezoek: maart 2019
2 maart 2019 beoordeeld

Flink restaurant geschikt voor ontvangsten van grotere groepen. En die grote groep was er om de slotmanifestatie te vieren van het 'running-dinner' georganiseerd door de Tafelronde 155 uit Almere. Voor de meeste bezoekers dus een thuiswedstrijd. Het grand dessert dat hier werd geserveerd was inderdaad 'groots' . Op een lang buffet stonden verschillende fraai opgemaakte taarten en friandises. Opvallend dat veel stukken een identieke smaak hadden. Alert personeel zorgde snel voor bijpassende drankjes. Daarin gingen ze erg voortvarend te werk. Je had je glas, kopje of bord bijna leeg en deze werden weggehaald klaar voor de volgende ronde. Is men hier vooral op omzet gericht?

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die ANNO bekeken, bekeken ook

Almere, Flevoland

In ANNO geweest? Deel je ervaringen!