“Lekker eten & snel thuis bezorgd!”
Beoordeling van Payal

Keukens: Indiaas
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
22 maart 2020 beoordeeld

Een paar dagen geleden heb ik hier eten besteld. Het was er snel en alles was lekker warm en vers. De butter chicken met rijst is een aanrader! De curry was iets zoutig, maar smaakte lekker. Ik ga zeker nog eens bestellen.
Ook top voor mensen die niet van heel pittig houden. Er zijn ook lekkere milde gerechten. Ik was tevreden!

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld

Het restaurant is klein, de bediening niet erg vriendelijk en weinig behulpzaam. Je moet lang wachten op je bestelling. Het eten is van redelijke kwaliteit.
Ik heb niet het idee, dat het personeel hygiëne hoog op hun lijst hebben staan. Als een van de toiletdeuren open gaat, gaat er een golf van rioollucht door het restaurant.

22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan me totaal niet vinden in de vorige
recensies. Wat kunnen mensen tegenwoordig toch verwend reageren na 1 minder goede ervaring.
Zoals gewoonlijk heb ik weer heerlijk gegeten en was de bediening vlot en gezellig. De gemiddelde wachttijd is hier meestal wel wat langer, dus neem vooral een lekkere papadum als apetizer!
Ik kom hier al jaren en ik kom zeker terug. De 30% korting was trouwens ook een cadeautje.

15 februari 2020 beoordeeld

Mw van de bediening moet een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Duurde lang voordat er eten op tafel stond.

7 februari 2020 beoordeeld

Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld in een restaurant. Ik wil de eigenaar dan ook het dringende advies geven om zijn vrouwelijke manager zsm naar een cursus te sturen waar ze niet alleen kan leren hoe ze met haar frustraties en woede om moet gaan maar ook met de klanten!!!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Payal bekeken, bekeken ook

In Payal geweest? Deel je ervaringen!