“Mooi restaurant ”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 25 van 190 Restaurants in Almere
Keukens: Barbecue, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Dankzij De Beren Almere is het ook beregezellig in Flevoland. In het ruime pand aan de Forum kun je genieten van zowel lunch als diner. In de zomer kun je genieten van het mooie weer op het grote terras met een schitterend uitzicht over het Weerwater.
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi en groot restaurant. Het menu is zoals bij elke beer restaurant en uitgebroed. Het eten dat werd gereserveerd was erg lekker

2 maart 2020 beoordeeld

We waren om 6 uur binnen, ruim anderhalf uur later hadden wij pas ons hoofdgerecht. Het eten was middelmatig. De spareribs waren overvloedig met honing begoten waardoor de smaak van het vlees compleet wegviel, daarbij zat de bijbehorende patat ook onder de honing. Gevoel gekregen dat er geen aandacht was besteed aan het eten, als het er maar snel genoeg was. (wat helaas ook het geval niet was) Weinig aandacht van het bedienend personeel voor de klanten. Wij komen niet meer terug.

1 maart 2020 beoordeeld

Ten eerste, werden wij “verwelkomd” door twee moeilijk kijkende dames die er overduidelijk geen zin in hadden vanavond. Daarna, bestellen wij het 3-gangen menu. Ik wil graag de Makreel voor en Hertenbiefstuk hoofd. Dit hadden ze beide niet meer, ipv de biefstuk werd het een bavette. Ook goed, dacht ik. Komt ze 15 minuten later terug dat ze ook geen bavette hebben... toen ik iets anders bestelde kwam het zonder bestek, 5x moeten vragen. Drankjes vergeten, kwamen uiteindelijk zonder glazen waar je ook wéér 3x om moet vragen, er werd niks afgeruimd, schnitzel was gortdroog, geen saus, geen appelmoes (allemaal wel besteld). Bij het afrekenen toch iets van gezegd, maar deze dame kon er “niets aan veranderen”, want ze was er niet bij geweest. Belachelijke tent, voor €100 bagger service en slecht eten. Nooit meer.

12 februari 2020 beoordeeld

Voor de voorstelling van Tineke Schouten, gegeten bij de Beren. Was druk en gezellig en het eten was erg goed. Bediening correct en snel. Een goede ervaring en zeker om gauw weer te doen. De moeite waard!

Datum van bezoek: februari 2020
10 februari 2020 beoordeeld

Afgelopen bij julie gedinnerd en voor de verandering maar eens de ossehaaspuntjes besteld,
Er stond nergens vermedl dat dit pittig zou zijn, helaas dat de pitigheid de smaak van de ossehaaspuntjes overstelpte.
Heb weinig geproefd van het vlees , maar wel de gehele nacht last van mijn maag gehad daar pittig eten niet aan mij besteed is,

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die De Beren Almere bekeken, bekeken ook

In De Beren Almere geweest? Deel je ervaringen!