“Kwaliteit en sfeervol”
Beoordeling van Rhodos

Rhodos
Geclassificeerd als nr. 19 van 190 Restaurants in Almere
31 maart 2020 beoordeeld

Komen regelmatig in dit restaurant. Gerechten zijn van uitstekende kwaliteit met een vriendelijke touch van het personeel.

Datum van bezoek: februari 2020

20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaker in dit restaurant gegeten, dit keer met een iets grotere groep. Ook dan is de service prima. Alle gangen komen netjes in één keer, zodat niemand op elkaar hoeft te wachten. Porties zijn ruim. Al zijn deze wel kleiner geworden ten opzichte van eerdere bezoeken. Nog steeds ruim voldoende. Ook begrijpelijk, er wordt nu veel minder voedsel verspilt. Ook wordt er tegenwoordig gevraagd of men de ouzo, voorafgaand aan het diner, wilt nuttigen. Ook hier dus geen verspilling meer.
Tijdens ons bezoek werd er ook live muziek gespeeld. In het begin erg leuk, maar na een tijdje wordt dit eentonig. Veel dezelfde melodietjes. Hierdoor zijn gesprekken met een grote groep beperkt mogelijk, de muziek overstemd de gesprekken.
Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Ook individuele wensen zijn mogelijk en worden behulpzaam mogelijk gemaakt.
Ook tijdens dit bezoek hebben wij weer voldaan het restaurant verlaten. Op naar het volgende bezoek.

Datum van bezoek: februari 2020
17 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurant ben je echt een avondje uit. De sfeer is altijd gezellig, lekker druk maar toch genoeg ruimte. Het personeel is uitermate vriendelijk en professioneel en het eten is heerlijk. Wat wil je nog meer.

Datum van bezoek: december 2019
11 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

11/10 Ter ere van verjaardag van onze dochter met twee gezinnen mezedes gegeten. Wij komen hier graag en hebben weer heerlijk -en gevarieerd- gegeten. Hulde aan de kok voor de constante kwaliteit van de uitgeserveerde gerechten.

Datum van bezoek: oktober 2019
4 mei 2019 beoordeeld

Wij hebben hier gegeten en de mezedes besteld, allemaal heerlijke kleine Griekse hapjes in een gezellig restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Rhodos bekeken, bekeken ook

In Rhodos geweest? Deel je ervaringen!