Mitos Suites(Agios Prokopios)
Lagos Mare(Agios Prokopios)
260 US$
223 US$
  • Gratis parkeren
Anna Studios(Agios Prokopios)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
76 US$
  • Gratis parkeren
Semeli Hotel Apartments(Agios Prokopios)(Heel veel waar voor je geld!)
102 US$
97 US$
  • Gratis parkeren
Colosseo Star(Agios Prokopios)(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
92 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Proteas(Agios Prokopios)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
Liana Hotel(Agios Prokopios)
342 US$
333 US$
  • Gratis parkeren
Dimitra Hotel(Agios Prokopios)(Heel veel waar voor je geld!)
128 US$
124 US$
  • Gratis parkeren
Kouros Art Hotel(Agios Prokopios)
243 US$
232 US$
27 mei 2018 beoordeeld

We zijn vier nachten verbleven in dit hotel. Het was nog rustig, vooraan in het seizoen. De eigenaar vertelde dat er maar 4 kamers bezet waren.

Onze kamer was mooi licht ingericht met een apart zit gedeelte en slaapgedeelte. Alles zag er mooi en schoon uit. Ook hadden we een groot balkon met uitzicht op het zwembad en op de zee (tussen de gebouwen door).
De badkamer was functioneel ingericht met een douche (met regendouche) en toilet.
Ook hadden we een koelkast op de kamer met daar bovenop een koffiezetapparaat en waterkoker. Het koffiezetapparaat hebben we niet gebruikt.

De eerste ochtend wilden we graag vroeg ontbijt om half 8. Dit was voor de normale ontbijturen. Dit was geen probleem en we kregen het gebruikelijke ontbijt uitgeserveerd.
Het ontbijt was netjes, geen vreemde uitspattingen. Een paar snede wit getoast brood, boter en jam. Een tosti ham/kaas en yoghurt met honing. En uiteraard koffie of thee en jus d'orange. Voor mij al meer dan genoeg.
Dit alles werd uitgeserveerd door de zus van de eigenaar.

De eigenaar was zeer behulpzaam. Wij hadden een huurauto en deze werd bij een ander hotel afgeleverd. Toen hij dit hoorde was dit binnen paar minuten veranderd en werd de auto bij Villa Adriana afgeleverd.

Ook kwamen we de eigenaar regelmatig tegen in het dorpje. Altijd vriendelijk, even stoppen met zijn scooter of anders een vriendelijke zwaai.

Het zwembad werd nu niet of nauwelijks gebruikt, maar ik heb een keertje lekker wat banen getrokken. Ik had het zwembad voor me alleen. Het is jammer dat het tussen de gebouwen licht, maar ik geloof dat ik er toch wel een paartjes door zou kunnen brengen.

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht. Sommige kamers kijken tegen muur van de buren aan.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima en vooral hele schone kamer. Leuke aankleding van het hotel. Goed ontbijt. Maar bovenal heeft de service en de oprechte gastvrijheid onze verwachtingen meer dan overtroffen! Geweldige tijd gehad!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
18 augustus 2014 beoordeeld

We verbleven hier 3 nachten. Het hotel ligt ca 5 km van Naxos/Chora, er is een bushalte vlakbij vanwaar zeer vaak bussen gaan naar Chora en Ana strand.
De kamer die wij hadden was prima, met een klein balkon en een goede badkamer, zeker vergeleken met andere hotels die we hebben gehad op de eilanden. Er wordt een zeer uitgebreid ontbijt geserveerd. In het dorpje vlakbij (ag. Prop..) kan je lekker eten.
Het zwembad was heerlijk. Het strand trouwens ook, daar loop je zo naar toe, al is de route langs een open riool lijkt het.

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
29 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel waar gastvrijheid en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Je wordt gehaald en gebracht naar de ferry. Het ontbijt is erg goed verzorgd en de Griekse yoghurt de lekkerste die we ooit geproefd hebben. Op loopafstand van het dorpje en strand en de bushalte is zowat naast de deur.

• Verbleef: mei 2014
30 september 2013 beoordeeld

Nog nooit zijn we zo gastvrij ontvangen als door mr. Yannis, die dit hotel samen met zijn familie runt. Vanaf het eerste moment voel je je meer dan welkom. Prima kamers, uitgebreid ontbijt. Kortom: een echte aanrader.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner