Beoordeeld op 8 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima en vooral hele schone kamer. Leuke aankleding van het hotel. Goed ontbijt. Maar bovenal heeft de service en de oprechte gastvrijheid onze verwachtingen meer dan overtroffen! Geweldige tijd gehad!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 augustus 2014

We verbleven hier 3 nachten. Het hotel ligt ca 5 km van Naxos/Chora, er is een bushalte vlakbij vanwaar zeer vaak bussen gaan naar Chora en Ana strand.
De kamer die wij hadden was prima, met een klein balkon en een goede badkamer, zeker vergeleken met andere hotels die we hebben gehad op de eilanden. Er wordt een zeer uitgebreid ontbijt geserveerd. In het dorpje vlakbij (ag. Prop..) kan je lekker eten.
Het zwembad was heerlijk. Het strand trouwens ook, daar loop je zo naar toe, al is de route langs een open riool lijkt het.

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 29 juni 2014 via mobiele applicatie

Prima hotel waar gastvrijheid en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Je wordt gehaald en gebracht naar de ferry. Het ontbijt is erg goed verzorgd en de Griekse yoghurt de lekkerste die we ooit geproefd hebben. Op loopafstand van het dorpje en strand en de bushalte is zowat naast de deur.

• Verbleef: mei 2014
Beoordeeld op 30 september 2013

Nog nooit zijn we zo gastvrij ontvangen als door mr. Yannis, die dit hotel samen met zijn familie runt. Vanaf het eerste moment voel je je meer dan welkom. Prima kamers, uitgebreid ontbijt. Kortom: een echte aanrader.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 juli 2013

Het hotel wordt geleidt door een familie. De eigenaar is een hard werkende man en altijd in voor een praatje... De accomodatie is keurig verzorgt en er ligt een mooi zwembad. Het ontbijt wordt verzorgt door oma....
Het strand en dorp liggen op loopafstand.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner