Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten verbleven in een studio. Studio zag er netjes uit en van alles voorzien. Naar enkele kleine technische mankementen in de kamer werd direct naar gekeken door de eigenaar, dat was fijn. Enige jammere vonden wij dat we geen strandhanddoek konden krijgen. Voor de rest lijkt het afgelegen te liggen maar je loopt echt zo naar alle restaurantjes en het strand. Prima verblijf en net hotel!

Datum van verblijf: september 2017
Agios_ProkopiosHotel, Owner van Agios Prokopios Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2017

Hello from Agios Prokopios Hotel,
thank you very much for taking the time to write a review here about our property. We are glad to know that we managed to offer you an overall pleasant stay here in our hotel and that you enjoyed your vacation. We will be very happy to see you again here if you ever decide to visit Naxos again.

Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel, mooie kamers met alles erop en eraan!!! Eenvoudig ontbijt! Op loopafstand van een prima strand! Een aanrader.
Bus op de hoek van de straat brengt je zo naar Choro, de hoofdstad van Naxos. Met veel vertier, leuke straatjes waar je volop kunt winkelen en heerlijk eten! Met huur auto twee dagen rond getrokken en het hele eiland wel gezien!!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Agios_ProkopiosHotel, Owner van Agios Prokopios Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2017

Hello from Agios Prokopios Hotel,
thank you very much for taking the time to write a review about our hotel. We are verh happy to know that you had an enjoyable stay here in our hotel and that we helped you out have nice time here in Naxos. We will be very glad to see you again here in our hotel, if you ever deside to visit the island again.

Beoordeeld op 2 oktober 2016

Een leuk hotel met super vriendelijke mensen. Vlak bij een prachtig strand waar je overigens wel voor moet betalen. 2 persoonskamers zijn echt te klein, gezien het rustig was kregen we de dag erop een junior suite. Dus de 2 persoonskamers niet doen. Ontbijt is eenvoudig maar wel goed. auto gewoon zelf huren is het goedkoopst. Voor een weekje zon, strand en leuk hotel voorweinig geld geweldig. Als je gaat Eilandhoppen is 3 dagen genoeg.

Kamertip: Geen twee persoonskamers , deze zijn heel klein.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 19 augustus 2016

Heel fijn hotel. Goede rustige ligging dicht bij centrum van Agios Prokopios. Zeer hartelijke ontvangst, een direct welkom gevoel. Ruime, zeer nette kamer, badkamer wat klein maar dat is typisch griekenland. Ontbijt aan het zwembad met meer dan voldoende keuze. Voor ons was het perfect.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel ! Fantastische service ! Effi en Vaggelis keilieve mensen ! Heel mooie ruime kamer ! Dichtbij het strand en heerlijke restaurants...wie naar Naxos komt moet hier verblijven ! Een echte aanrader ! Voor de prijs moet je het zeker niet doen !

Datum van verblijf: mei 2016