“Lekker eten, maar de rekening klopt niet...”
Beoordeling van Bord'eau

Bord'eau
Geclassificeerd als nr. 2 van 86 Restaurants in Harelbeke
Keukens: Frans
15 januari 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Vlotte bediening. Heel vriendelijk personeel. Maar jammer genoeg klopte de rekening niet. We hadden dit echter zelf moeten zien ???

Datum van bezoek: januari 2020

23 december 2019 beoordeeld

Een aanrader om te gaan eten! Super lekkere lunch voor een zeer schappelijke prijs. We gaan zeker terug!

Datum van bezoek: december 2019
12 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk ontvangst, vriendelijke bediening. Een kaart met veel keus. Heerlijke wijn en heerlijk eten voor een redelijke prijs. Aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

Totaal ongepland gestopt om iets te eten , was zeer lekker en verzorgd . Vriendelijke en vlotte service . Aanrader .

Datum van bezoek: mei 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Al een paar keer willen reserveren, maar telkens volzet. Deze keer ontdekten we waarom. Dit is een adresje om te onthouden: vlotte bediening, lekkere en leuk geserveerde gerechten en smaakvolle desserts. Toen we de rekening zagen, waren we het erover eens: kwaliteit aan een betaalbare prijs.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bord'eau bekeken, bekeken ook

Harelbeke, West-Vlaanderen
Harelbeke, West-Vlaanderen

Hulste, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

In Bord'eau geweest? Deel je ervaringen!