“Het beste restaurant dicht bij huis”
Beoordeling van De Mart

De Mart
Geclassificeerd als nr. 3 van 86 Restaurants in Harelbeke
4 oktober 2022 beoordeeld

Bart en zijn team blijven heel hoge criteria hanteren wat onthaal en bediening betreft. De keuken blijft ook op niveau. Zeer verzorgde menukaart (zonder taalfouten). Prijzen blijven voorlopig onder controle.

Datum van bezoek: oktober 2022

29 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Klantvriendelijk. Professionele bediening.
Lekker zonder meer, terwijl wel prijzig.
Qua hoeveelheid mocht de portie aardappeltjes groter zijn, zowel bij mijn schotel als bij die van mijn vrouw en zoon. Wel zonder probleem een extra portie gekregen toen we erom vroegen.

Datum van bezoek: april 2022
2 februari 2022 beoordeeld

We zijn nu al meer dan tien jaar trouwe klant van dit restaurant. Twee jaar na mijn laatste review wil ik hen nog eens trakteren op wat complimenten.

Het zijn twee moeilijke jaren geweest, maar Bart en zijn team 'soldiered on'. Steeds met de glimlach en een persoonlijke touch. De gerechten blijven van een heel hoog niveau, zonder gastronomische pretenties maar wel met het oog op optimale klantentevredenheid.

Ik maak er een sport van om de obligate tikfout te vinden op de menukaart (het kapje op crème brûlée). Maar sliptong (niet slibtong) staat wel correct vermeld. En elke maand is er een nieuwe menukaart.

Nu de zoveelste Coronapiek voorbij lijkt te zijn, hoop ik dat dit restaurant zo snel mogelijk weer op kruissnelheid komt. Zonder beperkingen.

Datum van bezoek: januari 2022
20 november 2021 beoordeeld

Ontspannen en gemoedelijke sfeer in dit restaurant. De eigenaren zijn plezierig in de omgang. De gerechten (lunch) waren voortreffelijk. Absoluut de moeite waard.

Datum van bezoek: november 2021
2 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere keuken, super staff!
Aanrader tijdens de werkweek incl vrij avond!

Ik moet 100 karakters 😉 dus deze zin was noodzakelijk 👌

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die De Mart bekeken, bekeken ook

Harelbeke, West-Vlaanderen
Harelbeke, West-Vlaanderen

Hulste, West-Vlaanderen
Kuurne, West-Vlaanderen

In De Mart geweest? Deel je ervaringen!