“De beste pizza’s”
Beoordeling van Pizza Garden

Pizza Garden
Geclassificeerd als nr. 10 van 25 Restaurants in Zwevegem
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. De pizza’s zijn er heerlijk!! Het is er ook heel rustig en gezellig. Een aanrader!!

Datum van bezoek: januari 2020

5 december 2019 beoordeeld

Lekkere grote pizza met verse producten, afhaal of ter plaatse in de resto waar je andere gerechten kan eten a la carte.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juni 2019 beoordeeld

Als inwoners van Zwevegem kopen wij graag in lokale winkels maar voor pizza's ontdekten we helaas al dat we niet in Zwevegem moeten zijn. Bij pizza garden was een zeer vriendelijk ontvangst maar de pizza's zijn er industrieel en zeer zwaar. Als een blok op je maag! Voor ons alvast geen tweede keer, helaas.

Datum van bezoek: juni 2019
23 juni 2019 beoordeeld

Al jaren klant en altijd heel tevreden . Heel lekkere pizza's maar ook de pasta's zijn heerlijk . Je kunt afhalen maar ook in hun restaurant eten waar het heel gezellig is . Goed gevulde pizza's , je honger is zeker gestild. Vriendelijke mensen .

Datum van bezoek: juni 2019
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere pizza, vriendelijk onthaal, prijs kwaliteit, verse bereiding, overheerlijke smaak. Correct!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Pizza Garden bekeken, bekeken ook

Zwevegem, West-Vlaanderen

In Pizza Garden geweest? Deel je ervaringen!