“Enorm lekker”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al passerend gestopt bij deze zaak.
We hadden niet gereserveerd maar kregen toch een plaats. 2 volwassenen en 2 kindjes.
Heel vriendelijke bediening - ook al stond hij er alleen voor.
Mooie menukaart - ruime keuze - ook voor de kinderen.
Suggestie wijn was een schot in de roos. Ook de gerechtjes, we aten beide vis - tong en bouillabaisse, waren overheerlijk.
Voor de kinderen is er een grote tuin met speeltoestel, wat een pluspunt is.
Samenvattend: fantastisch. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2018

18 juni 2018 beoordeeld

Fantastische bistro. Vooral de bouillabaisse is niet te overtreffen maar eigenlijk is alles er superlekker. Ook vriendelijke bediening. Binnen is het wat krap zitten maar de terras is schitterend en verwarmd. Zou wel elke maand willen gaan maar het is moeilijk 'n plaatsje te bemachtigen. Op tijd reserveren is de boodschap!

Datum van bezoek: september 2017
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier SUPER LEKKER! Gewoon tof op er bij te zijn. Top bediening en tijd voor een babbeltje. Super gastman en tof keukenmadam. Gewoon MEGA

Datum van bezoek: mei 2018
18 mei 2018 beoordeeld

een afspraak met vrienden bracht me hier : gezellige zaak , top eten , verse slibtongen , voorafgegaan door een heerlijke carpaccio van verse coquilles . het ge-adviseerde wijntje ( tja hier krijg je makkelijk een woordje uitleg , leuk en handig) beviel enorm , kortom we denken eraan hier wel eens terug te komen .... ne huisgemaakte desserts !

Datum van bezoek: mei 2018
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige bistro. Heel tof ingericht, ook de terras zag er veel belovend uit voor deze zomer.. ;-)
Dit gecombineerd met super lekker eten, een aangename gastheer (die niet verlegen is voor een babbel ;-))maakt van 'de bolle' een top adres om te gaan tafelen!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Bistro De Bolle bekeken, bekeken ook

Zwevegem, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Sint-Denijs, Kortrijk
Kortrijk, West-Vlaanderen

In Bistro De Bolle geweest? Deel je ervaringen!