Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

jean pierre v
Blankenberge, België
Lees alle 6 beoordelingen

Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Veel te druk, klimmuur zeer lang aanschuiven, lazer als je dit serieus wil doen kun je niet er staat geen begeleiding bij dus lopen er zomaar kleine kinderen door zodoende dat je steeds opnieuw moet beginnen. Veel dingen werken niet zoals het hoort te werken. Onvriendelijk. Zien ons niet meer terug! Tevens heel duur!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn naar deze binnenspeeltuin gekomen met een kind van 8 jaar. Wij zijn uit de buurt en hadden al even het gedacht om eens binnen te springen. Veel mogelijkheden om te spelen, zelf enkele klimmuren, speleoboxen.
Wat wel een nadeel is, zijn onvriendelijk en zeker tegen hun eigen personeel/vakantiejobs. Alsook is het erg prijzig, wij betaalden €10,90 voor het kind. Ook het eten/drinken was heel duur.
Op een bepaald moment zat de binnenspeeltuin overvol, ik vond het zelf wat onveilig in bepaalde plaatsen, dit omdat er zoveel kinderen op elkaar zaten.
Ouders zaten overal in het rond omdat er geen plaats meer was.

Kortom: leuk om eens te doen, zeker voor de kinderen!! Maar toch zullen wij niet speciaal terugkomen.
De 3/5 is gegeven voor het plezier van het kind.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 9 september 2019

In het weekend open vanaf 10 uur en een mooie zaal met verschillende klimmuren, veel variatie aan speelmiddelen en gericht op verschillende leeftijden. De inkom is redelijk prijzig, €9.90, maar de moeite waard. De drankprijzen zijn héél normaal te noemen. Hebben daar een warme mix van snacksjes gegeten en €15 betaald/portie. Verwacht een drukke bedoening maar er is veel plaats. Een leuke plaats voor de kinderen en dus aan te raden++ Het personeel is ook héél vriendelijk !!!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019

Kindjes vonden het de max. Klimmen, lezen, dansen, bouwen. Ideale mix van rust en spelen. Onze kinderen van 4,7 en 8 hebben genoten.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 2 juli 2019

Een geweldige ervaring voor jong en oud! De verschillende attracties zorgen voor een fantastisch speelparadijs voor alle leeftijden. Er worden ook hapjes en drankjes geserveerd zodat mama, papa en vrienden gezellig aan de zijlijn kunnen toekijken!

Datum van activiteit: januari 2019