“Nu nog die personal touch”
Beoordeling van De Geit

De Geit
Geclassificeerd als nr. 3 van 68 Restaurants in Zwevegem
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
20 oktober 2023 beoordeeld

Ons zoveelste bezoek aan dit restaurant, nu met vernieuwd interieur en uitbaters. Heel afgelegen, en redelijk gevaarlijke weg bij mistig weer of na een glaasje op. Toch mooie ligging, goed te combineren met een wandeling op het platteland.
Huiswijn is ok, gerechten in orde, bediening snel en efficient. Het mankeert alleen nog aan persoonlijke interactie met de klant. Geen enkele zin wordt uitgewisseld, geen enkele vraag werd gesteld, die voor een persoonlijkere band met dit restaurant zou kunnen zorgen. Enkel de obligate vragen over aperitief, cuisson, dessert en rekening. Verder niets. Tip: wij gaan alleen terug naar restaurants waar we het gevoel hebben dat we een persoonlijke band mee kunnen opbouwen. Waar we aangesproken worden met de voornaam en waar wij het personeel aanspreken met de voornaam. Heel respectvol en geïnteresseerd in de twee richtingen.

Datum van bezoek: oktober 2023

25 september 2023 beoordeeld

Een etentje voor mijn 65 ste verjaardag. Mooie zitplaats voor onze kleine familie aan het raam met prachtig uitzicht op de natuur.
Leeker gegeten en gedronken tegen een redelijke prijs.
Altijd parking.
Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juli 2023
17 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw heel lekker gegeten aan democratische prijzen 👌 Een klein misverstand in de keuken ( wat royaal werd goedegemaakt) kon de genieten niet bederven. Sterk aan te raden, best vooraf reserveren! Top eigenaars 😉

Datum van bezoek: september 2023
20 augustus 2023 beoordeeld

Menu genomen van augustus 2023 aan 56 eur voor 3 gangen.
Telkens kleine porties gekregen en niet overdonderd qua smaak. Bovendien ook 4 uur moeten wachten op die 3 gangen. Uiteindelijk zo’n 170 eur betaald voor 2. Er zijn heel wat adresjes waar je beter kan eten en ruimere porties krijgt voor veel minder geld.

Datum van bezoek: augustus 2023
31 juli 2023 beoordeeld

Vakantie ingezet! Alles was zomers en top!

Bij het binnenkomen was de Vrouw des Huizes; nl. Els genaamd onmiddellijk aanwezig ... "normaal doet Luc dat, maar we zien elkaars werk ;)" = ze bedoelde: we zien wat er samen nodig is. Da's toch leuk om toe te komen!
Ik heb me geen nummer gevoeld + je voelt dat je er al zo lang en veel keer bent binnen geweest ... = dat deed deugd.

Bediening was jong, doch ervaren ... we hadden een familiaal gevoel.

Grt, JM-Schlosser

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die De Geit bekeken, bekeken ook

Zwevegem, West-Vlaanderen
Zwevegem, West-Vlaanderen

Sint-Denijs, Kortrijk
Kortrijk, West-Vlaanderen

In De Geit geweest? Deel je ervaringen!