“Te herhalen”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
25 september 2023 beoordeeld

Een etentje voor mijn 65 ste verjaardag. Mooie zitplaats voor onze kleine familie aan het raam met prachtig uitzicht op de natuur.
Leeker gegeten en gedronken tegen een redelijke prijs.
Altijd parking.
Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juli 2023

17 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw heel lekker gegeten aan democratische prijzen 👌 Een klein misverstand in de keuken ( wat royaal werd goedegemaakt) kon de genieten niet bederven. Sterk aan te raden, best vooraf reserveren! Top eigenaars 😉

Datum van bezoek: september 2023
20 augustus 2023 beoordeeld

Menu genomen van augustus 2023 aan 56 eur voor 3 gangen.
Telkens kleine porties gekregen en niet overdonderd qua smaak. Bovendien ook 4 uur moeten wachten op die 3 gangen. Uiteindelijk zo’n 170 eur betaald voor 2. Er zijn heel wat adresjes waar je beter kan eten en ruimere porties krijgt voor veel minder geld.

Datum van bezoek: augustus 2023
31 juli 2023 beoordeeld

Vakantie ingezet! Alles was zomers en top!

Bij het binnenkomen was de Vrouw des Huizes; nl. Els genaamd onmiddellijk aanwezig ... "normaal doet Luc dat, maar we zien elkaars werk ;)" = ze bedoelde: we zien wat er samen nodig is. Da's toch leuk om toe te komen!
Ik heb me geen nummer gevoeld + je voelt dat je er al zo lang en veel keer bent binnen geweest ... = dat deed deugd.

Bediening was jong, doch ervaren ... we hadden een familiaal gevoel.

Grt, JM-Schlosser

Datum van bezoek: juli 2023
2 juni 2023 beoordeeld

Super lekker,.. vriendelijke bediening,.. top!!!
Zeker een aanrader!!
Leuke locatie,..Top wijnen,..kortom perfect!

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die De Geit bekeken, bekeken ook

Zwevegem, West-Vlaanderen
Zwevegem, West-Vlaanderen

Sint-Denijs, Kortrijk
Kortrijk, West-Vlaanderen

In De Geit geweest? Deel je ervaringen!