Angelique D

Paradijsje

Beoordeling van Hotel Suite Villa Maria
5,0 van 5 bollen15 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super mooie locatie. Erg mooi luxe huisje met jacuzzi en een subliem ontbijt. De zwembaden zijn ook erg mooi met handdoekenservice. Mooie bloemen en planten rondom de huisjes. Parkeergarage onder hotel. Zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Parkeergarage onder hotel. Auto wel fijn als je veel van de omgeving wilt zien.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Suite Villa María, Owner van Hotel Suite Villa Maria, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 mei 2024
Cher client
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable avis. Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour parmi nous a été des plus agréables. Vos compliments sur notre emplacement, nos installations et notre personnel nous touchent beaucoup. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt. À bientôt !
Villa María Team:)
0.4 km van Hotel Suite Villa Maria
Volledig restitueerbaar
Meer hotels in La Caleta bekijken
Beoordeeld op 22 maart 2024 via mobiele applicatie

Mooie, rustige en luxueuze accommodatie, voor jong en oud. Net weg van de massa. Mooi aangelegde oase met palmbomen bijzondere planten, struiken en bloemen waar je in de ochtend gewekt wordt door de vogels.Zeer vriendelijk personeel met een persoonlijke benadering. Uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. Twee goede restaurants bij de accommodatie. Mooi ingerichte villa’s met alles er op en aan. Goed bed. Dorpje op loopafstand. We hebben echt genoten.

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel Suite Villa María, Dueño van Hotel Suite Villa Maria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2024

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide review op Tripadvisor. We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Uw beoordeling stimuleert het hele team om de best mogelijke service te blijven bieden - hartelijk dank voor uw waardering.
We hopen u weer te mogen verwelkomen in onze oase zoals u ons zo vriendelijk noemde. :)
Vriendelijke groeten namens het hele team.
Hotel Suite Villa María

Beoordeeld op 21 augustus 2023 via mobiele applicatie

Ontzettend genoten van de accomodatie, vriendelijkheid, privacy en service van dit hotel. Wat een mooie tuin eromheen aangelegd. We konden zelfs nog een nachtje terug komen omdat ons vliegtuig 24 uur vertraging had. Zeer uitgebreide ontbijtbuffet, gewoon een feestje! Wij komen vast nog een keer terug!

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel Suite Villa María, Dueño van Hotel Suite Villa Maria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2023

Dear Esther
thank you very much for your lovely review!
we really hope to welcome you back very soon
best regards
Hotel Suite Villa Maria

Beoordeeld op 30 december 2021

Heerlijk rustig hotel. Met mooie ruime villas die enorme privacy bieden. Lekker ontbijt met heel uitgebreide keuze. Unieke locatie op wandelafstand van de zee en lekkere restaurants. Een echte aanrader om de batterijen helemaal op te laden..

Datum van verblijf: december 2021
Hotel Suite Villa Maria, Agencia/asesor van Hotel Suite Villa Maria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2022

Dear guest,
First of all, we apologise for replying to your wonderfull review in English and thank you for your understanding.
We are pleased to read such good comments regarding the villa, breakfast and location.
Thank you once again and we hope to welcome you back very soon.
Kind Regards.
Hotel Suite Villa María

Beoordeeld op 24 november 2021

Hotelkamer was echt heel groot, heel proper en goed uitgerust. De whirlpool was super leuk. Ontbijt was niets op aan te merken, en heel uitgebreid. We hadden half pension en het eten viel de eerste avond tegen. Het eten was niet meer warm. Dag 2 hebben we de vers gebakken entrecote ontdekt en deze was echt zeer lekker.
Personeel heel vriendelijk.
Mooi en verzorgd domein.
Echte aanrader!

Datum van verblijf: november 2021
Hotel Suite Villa Maria, Agencia/asesor van Hotel Suite Villa Maria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2021

Dear guest,
Many thanks for your review on Tripadvisor.
We much appreciate your compliments and take note of your comment regarding the dish on your first evening.
Thank you very much for recommending us and we hope to welcome you back very soon!
Kind regards,
The whole Team at Hotel Suite Villa María

Beoordeeld op 31 oktober 2021

Villa Maria is een prachtig, kleinschalig park, met ruime, luxueuze huizen rond een aantal zwembaden, een hotelgebouw en horeca. De buitenruimten en de huisjes worden uitstekend schoongehouden en onderhouden met veel oog voor detail en hygiëne. Het ontbijtbuffet is van een exceptionele kwaliteit.

Villa Maria is een hemel voor jonge kinderen, maar ook zeker geen pretpark waar je je als volwassene, zonder kinderen, belaagd weet door een enorme kinderschare. Er is een uitstekende balans tussen plezier voor de kinderen en ontspanning voor ouders, op korte afstand van een aantal van de mooiste stranden van Tenerife.

De gastvrijheid van het personeel staat op een hoog niveau met een persoonlijke benadering van medewerkers die je gezin herkennen en optimaal accommoderen. Het ontbreekt, gelukkigerwijze, aan de grootschaligheid van veel grotere hotels aan Costa Adeje waar je de weg kwijt raakt op weg naar het toilet. Het is overzichtelijk met een overwegend net publiek van Engelsen, Duitsers en Fransen.

Onze speciale dank gaat uit naar Bea die de kinderen met haar tomeloze energie enthousiasmeert voor de kinderdisco en vele andere activiteiten die op een prettige, niet opdringerige, manier worden aangeboden aan de jongsten.

Kortom: een topplek voor jong en oud en zeker een herhaling waard.

Kamertip: Met kleine (jonge) kinderen is een huisje op korte loopafstand van het hoofdgebouw en de zwembaden te prefereren.
Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel Suite Villa Maria, Agencia/asesor van Hotel Suite Villa Maria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Dear guest,
First of all, we apologise for replying to your wonderful review in English & thank you for your understanding.

We are ever so grateful for the time that you have taken to write such a detailed review about your holiday with us! Thank you! You mention so many aspects that help other potentially interested guests when deciding to go on holiday and this is extremely useful and appreciated.

We also love that you have mentionned that there is an excellent balance between fun for children and relaxation for parents/adults, because we believe that there is space for everyone to enjoy their holiday at Hotel Suite Villa María!

Bea sends her regards and hopes to see all of you back very soon :)
Thank you once again.
Kind regards,