“Artificiële massakeuken”
Beoordeling van Aloha Mare

Aloha Mare
Reserveren met
Aloha Mare is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 38 Restaurants in Santa Teresa di Riva
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2018 beoordeeld

Een risotto zoals je hem niet verwacht in Sicilië. Goedkope rijst die proeft naar smaakversterker (poeder/pakjes/Knorr) en met Cépes uit de diepvries. Daarna een lompe halfgare pizza. Bediening was vriendelijk maar toonde weinig interesse toen wij ons eten lieten staan.

Datum van bezoek: juli 2018

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant.
Als je lekker en traditioneel vis wilt eten dan is dit absoluut the place to be.

Datum van bezoek: oktober 2017
8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel en heel goed verzorgde en smaakvolle gerechten. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Alles aanwezig voor een geslaagde avond

Datum van bezoek: april 2017
4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker pizza . de interieur is zeer mooie. En volgende daag komen eten in restaurant en ook zeer lekker

Datum van bezoek: april 2017
7 augustus 2015 beoordeeld

We hebben hier gedurende onze vakantie, verschillende keren gegeten. En dit is ons goed bevallen. Het eten is goed, de bediening vriendelijk en de accommodatie is gezellig.

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Aloha Mare bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina
Santa Teresa di Riva, Province of Messina

Furci Siculo, Province of Messina
Taormina, Province of Messina

Santa Teresa di Riva, Province of Messina
Furci Siculo, Province of Messina

In Aloha Mare geweest? Deel je ervaringen!