Beoordeeld op 24 februari 2020

Een prachtige locatie, waar we nu voor de derde keer kwamen. De eerste twee keer verbleven we in het nieuwere gedeelte en waren we zeer tevreden. De laatste kee viel helaas erg tegen, dit hebben we ook uitgelegd bij de receptie.
Het personeel kon niet anders dan het met ons eens zijn. De kamer was gedateerd en niet helemaal schoon. Wat we minder prettig vonden was tot 5 keer tot personeel aan onze deur, terwijl we van de extra geboekte leasy sunday wilde genieten. We hebben dit alles netjes kenbaar gemaakt. Tot onze verbazing heeft Fletcher dit niet netjes opgelost.

Kamertip: Vraag om een kamer in het nieuwste gedeelte.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 20 februari 2020

Een hotel met een prima service. Vriendelijk personeel.
We hebben fietsen gehuurd bij het hotel en kregen i.p.v. gewone fietsen een elektrische variant zonder bijbetaling. Was zeer welkom gezien de ligging van het hotel boven op de heuvels bij Berg en Dal. De fietstocht vanuit Nijmegen terug, bergop en wind tegen, was anders veel minder plezierig geweest.
Prachtige ligging met een mooi uitzicht op de omgeving.
De kamers (in elk geval degene waar wij sliepen) zijn wel aan vernieuwing toe.
Het ontbijt was redelijk verzorgd, maar instant roerei kan toch echt niet.

Kortom een prima hotel om relatief goedkoop te overnachten.

Beoordeeld op 16 januari 2020

Wij wilden gaan lunchen en kwamen tot onze schrik tot de ontdekking dat er op de site stond dat het goed lunchen was met een prachtig uitzicht en dat dat kon vanaf 11:00u. Wat blijkt er kan niet geluncht worden met uitzicht, maar wel in de bar met uitzicht op de invaliden parkeerplaatsen. En wij waren er om 11:30u lunchen kon pas vanaf 12:00u. Wij hebben meteen rechtsomkeert gemaakt. Dit kan niet en zeker niet als blijkt dat het hotel een soort vergane glorie uitstraalt. Wij komen er niet meer terug.

Beoordeeld op 14 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel, prachtig gelegen aan de rand van het bos is erg gedateerd. Aangezien wij dit al vermoeden kozen wij voor een upgrade naar een suite. Deze is inderdaad ruimer...
En daar heb je ook alles mee gezegd.
De vloerbedekking was ronduit smerig en er lag nog (schaam)haar op de badkamer.
Het hoeft niet allemaal up to date te zijn maar wel schoon. Wij hebben dit dan ook gelijk gemeld. Daarop kregen we een gratis drankje aangeboden en de schoonmaakdienst zou geïnformeerd worden. Aangezien wij gezien het slechte weer geen zin hadden om nog Nijmegen in te gaan besloten wij on het hotel te dineren. Nadat wij een tafel toegewezen kregen werden wij vergeten...
De bediening kwam uiteindelijk met een rood hoofd onze kant op....
Het eten was veel te duur voor hetgeen je ervoor kreeg ...we gingen nog met honger van tafel..na ons beklag hierover kregen we weer een gratis consumptie aangeboden....
De volgende dag zijn we naar sauna Beerendonck gegaan.
Bij terugkomst in de namiddag bleken de haren nog steeds op de badkamer te liggen. Wij hadden er toen wel een beetje genoeg van en zijn nadat we weer een klacht hadden ingediend bij de receptie, vergezeld nu met een gratis flesje wijn eerder naar huis gegaan.

Datum van verblijf: januari 2020
hotelvalmonte, Guest Relations Manager van Fletcher Parkhotel Val Monte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

He wat vervelend dat we zo geklungeld hebben, Silvia! Het is natuurlijk niet onze bedoeling geweest om je steeds met alcohol 'af te kopen', maar we begrijpen dat dit wel zo is overgekomen. Dus goed dat je via deze weg aan de bel trekt. We komen graag alsnog even persoonlijk met je in contact. Klopt het dat je hierover (nog) geen officiële klacht hebt ingediend? Zou je je deze ervaring inclusief jouw reserveringsnummer willen mailen naar gastensupport@fletcher.nl? Dan pakken we het daar zo snel mogelijk verder met je op.

Beoordeeld op 5 januari 2020

Een oud gebouw in een prachtige omgeving. Omringd door een mooie tuin. Klein binnenzwembad. Zeer vriendelijk wat ouder personeel. Fijne keuken. Onder de beddden lag nogal wat stof, maar verder goed schoon. Een prima uitvalsbasis voor Nijmegen of bijvoorbeeld zelve (D) en de mooie natuurlijke omgeving. Wij komen er terug!